, ,

נולוודקס 100 כדורים 20 מ ג

$44.00

משפטי באיכות גבוהה נולבדקס 100 גלולות 20 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: אנטי אסטרוגנים

חומר מוצר: טמוקסיפן ציטראט (נולבדקס)

מינון וכמות: 100 כדורים 20 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו נולבדקס 100 כדורים 20 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

מהו טמילונג 20 על ידי חאב פרמצבטיקה ומחקר בע מ?

טמילונג 20 אינו נחשב לסטרואיד. תרופה זו מיוצרת על ידי חאב פרמצבטיקה ומחקר בע מ ומכילה את החומר הפעיל טמוקסיפן ציטראט (נולבדקס). טמוקסיפן הוא אנטי אסטרוגן הנקרא מאפננים קולטן אסטרוגן סלקטיבי או דרשות החוסמת את הפעולה של אסטרוגן על ידי מחייב קולטני אסטרוגן בגוף.

מסיבה זו, טמוקסיפן הוא ברפואה להפסיק אסטרוגן גורם לתאי סרטן השד לגדול אצל נשים. מפתחי גוף מוצאים את התרופה שימושית לטיפול לאחר מחזור לאחר מחזור סטרואידים אנבוליים.

מהן ההשפעות?

הוא חיוני לאחר השימוש בכל סטרואידים אנבוליים. אם אתה לא מצליח לבצע את מחזור הדם שלך, ייצור הטסטוסטרון הטבעי שלך לא יכול להיות משוחזר ואתה לא יכול לתלות על הרווחים שהשגת מהמחזור. מסיבה זו, טמוקסיפן יש צורך לשחזר את ייצור הטסטוסטרון ולשמור על רווחים.

היתרון העיקרי של פעולת טמוקסיפן הוא השפעות אנטי אסטרוגניות המבטלות את תופעות הלוואי הקשורות לארומטיזציה, כגון גינקומסטיה והשימוש בה פועל לשחזור מהיר של ציר ההיפותלמוס-יותרת המוח-האשכים.

באילו מינונים יש להשתמש?

התחל להשתמש בטמוקסיפן למחשבים ממוחשבים יום לאחר סיום המחזור.

אם אתה משתמש בסטרואידים עם אסטרים ארוכים במחזור, ולאחר מכן להתחיל להשתמש טמוקסיפן צריך לאחר תקופת הפעולה של התרופה הסתיימה.

המינון היומי של טמוקסיפן הוא בדרך כלל 20 מג – 40 מג (1-2 טבליות).

אנו לא ממליצים על שימוש בטמוקסיפן במחזורים המורכבים מטרנבולונים, ננדרולונים או אוקסימתולון, בשל הסיכון לתופעות לוואי של פרוגסטין. קלומיד יכול לשמש כחלופה.

מהן תופעות הלוואי האפשריות?

למרות טמוקסיפן אינו מתבטא תופעות לוואי אם הוא משמש כראוי, יש כמה לציין:

  • במקרים מסוימים.
  • אובדן תיאבון.
  • ליקוי ראייה.

מהי הדרך הבטוחה ביותר לקנות טמוקסיפן באינטרנט בישראל?

אנו מבטיחים את הבטיחות והאיכות של כל אחד מהמוצרים שלנו. אנו מבטיחים כי אנו מקור סחורות רק מיצרנים אמינים עם מוניטין של ייצור באיכות גבוהה של תרופות פרמצבטיות. כל המוצרים מקוריים וניתן לאמת רבים באתר הרשמי של היצרן באמצעות קודים מיוחדים על אריזתם. אנו גאים לומר כי אתה יכול למצוא טמוקסיפן למכירה במחיר נהדר בחנות המקוונת שלנו לקנות אותו כאן בביטחון מלא.

עגלת קניות