סופרדרול

מציג תוצאה אחת

Superdrol זמין למכירה באתר www.emsgalil.com
Superdrol הוא סטרואיד אנבולי אנבולי בעל פה בטוח ויעיל שחולל מהפכה בעולם פיתוח הגוף והספורט. עם דירוג אנבולי מרשים של 400, הוא עומד כאחת התרכובות הבונות שרירים העוצמתיות ביותר בשוק. מה שמייחד את Superdrol הוא היכולת שלה לספק תוצאות יוצאות דופן מבלי לפגוע בבריאות הכללית וברווחה של המשתמשים.

כאשר אתה קונה Superdrol, אתה מקבל גישה ליכולות יוצאות הדופן שלו, כגון סינתזת חלבון טעינה ושיפור שימור החנקן. על ידי האצת בניית החלבון בתוך תאי השריר, Superdrol מאפשר תיקון וצמיחה מהירים, בעוד שהאצירת החנקן המוגברת יוצרת סביבה אופטימלית לפיתוח רקמת שריר חדשה.

סופרדרול משולב לעיתים קרובות במחזורי חיתוך ובמשטרי טרום תחרות, מכיוון שהוא מסייע בהורדת שומן וקידום מסת שריר רזה, מה שמוביל למבנה גוף מוגדר ומסותת. בנוסף, הוא מציע יתרונות כמו התאוששות וסיבולת משופרים, מה שהופך אותו למתאים גם למחזורי נפח. מחזורי Superdrol טיפוסיים נעים בין שישה לשמונה שבועות, עם מינונים יומיים הנעים בין 10 ל-20 מ"ג. משתמשים מנוסים יותר עשויים להגדיל בהדרגה את המינון ל-30 או אפילו 40 מ"ג ליום. לתוצאות מיטביות, ניתן לערום את Superdrol למכירה עם תרכובות אנבוליות אחרות כמו טסטוסטרון, טרנבולון, דקה-דורבולין או פרימובולן. בשל זמן מחצית החיים שלו של שש עד שמונה שעות, מומלץ לפצל את המינונים וליטול אותם פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

עגלת קניות