דיאנאבול

מציג תוצאה אחת

קנה את Dianabol חוקי באינטרנט באתר www.emsgalil.com
Dianabol, סטרואידים אנבוליים דרך הפה בשימוש נרחב על ידי מפתחי גוף וספורטאים מאז שנות ה-60 וה-70, ידוע ביעילותו. Methandinone, המשמש בדרך כלל בטיפול החלמה לאחר כוויות, ניתן גם לרשום לנשים כדי לשפר את גוון הגוף. ההשפעה של Dianabol על הגוף כוללת סינתזת חלבון מואצת והפחתה ניכרת בשומן הגוף, מה שמוביל לשיפור הביצועים. לסטרואיד זה יש השפעות אנדרוגניות ואנבוליות מובהקות.

יתרונות מרשימים של Dianabol
עלייה מהירה במסת השריר – Dianabol נשאר הבחירה המועדפת בקרב ספורטאים שמטרתם להעלות עד 15% ממשקל גופם במהירות (בתוך מחזור בודד).
שיפור כוח משמעותי – צריכת Dianabol במהלך שלב האצת סינתזת החלבון מניבה רווחי חוזק בולטים.
מקדם סינתזת חלבון – טבליות Dianabol מעוררות את הגוף לייצר יותר חלבון, ומקלות על תיקון מהיר של סיבי שריר שניזוקו במהלך האימון.
משפר את חוזק הרצועות והמפרקים – תכונות אגירת הנוזלים של Dianabol מסייעות בשמירה על חלקי גוף ספציפיים במהלך אימונים אינטנסיביים.
מגביר את התיאבון – השימוש ב-Dianabol מגביר את עוצמת האימון של הספורטאי, וכתוצאה מכך דורש יותר חומרים מזינים כדי לחדש את משאבי הגוף.
מחזק את מערכת השלד – חוזק עצם מוגבר מפחית עומס בזמן הרמה כבדה.
אפקט אנטי-קטבולי – מתנדינון מונע חומצת שרירים, ומאפשר התאוששות מהירה יותר בין התרגילים.

שימוש ב-Dianabol במחזוריות
Dianabol מועסק בדרך כלל במהלך מחזורי תפזורת וממוקדי כוח, שבהם החזקת מים ונפיחות אינם דאגות עיקריות.
מחזורים אלה מתרחשים בדרך כלל במהלך העונה. בעוד D-Bol אינו מנוצל בדרך כלל במחזורי חיתוך, חלק מהמשתמשים משלבים סטרואיד זה עם תרכובות חזקות אחרות במהלך שלבי החיתוך. בשל רעילות הכבד שלו, Dianabol מנוהל בדרך כלל לתקופה של ארבעה עד שישה שבועות.
זה גם פועל כ- kickstarter עבור סטרואידים אחרים המשמשים במחזור. מתחילים צורכים בדרך כלל 15-30 מ"ג ליום, בעוד שמשתמשים בינוניים ומתקדמים נוטלים 30-50 מ"ג ליום. Dianabol למכירה הוא לעתים קרובות מוערם עם טסטוסטרון ו-deca-durabolin. תוצאות בולטות ממחזור Dianabol כוללות כוח מוגבר ומסת שריר.

עגלת קניות