הורמון גדילה אנושי

מציג את כל 8 התוצאות

הורמון גדילה אנושי, זמין למכירה באתר www.emsgalil.com, הוא בחירה פופולרית בקרב ספורטאים ומפתחי גוף שמטרתם לשפר את מבנה הגוף והביצועים שלהם.

חומר להזרקה זה אינו סטרואיד אנבולי, אלא הורמון חלבון טבעי המיוצר על ידי גוף האדם ומופרש על ידי בלוטת יותרת המוח. הוא מציע יתרונות שונים, לרבות ויסות חילוף החומרים, קידום התחדשות וצמיחה תאית, סיוע בריפוי ותיקון ועוד. בנוסף, הוא תומך בתפקוד יעיל של חלבון, פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים בגוף. שימוש קבוע בהורמון גדילה אנושי יכול להוביל לעלייה בנפח סיבי השריר ולשיפור גמישות השרירים, במיוחד אצל אנשים העוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית. זה גם מספק תמיכה לגידים.

כדי למקסם את השפעותיו, הורמון הגדילה האנושי משולב לעתים קרובות עם זריקות סטרואידים אנבוליים, כמו גם חומרים כמו T3 ואינסולין. חשוב לציין כי הורמון גדילה אנושי מומלץ למשתמשי סטרואידים מתקדמים, מפתחי גוף וספורטאים.

כאשר משתמשים בו להורדת שומן, הורמון הגדילה האנושי מצויד בדרך כלל עם טסטוסטרון סיפיונאט וטרנבולון אננתאט. מחזור זה נמשך שישה חודשים, כאשר מינון יומי של הורמון גדילה אנושי נע בין 4 ל-6 יחידות. טסטוסטרון סיפיונאט וטרנבולון אננתאט מוכנסים בחודש השלישי למחזור, עם הזרקה שבועית של 400 מ"ג כל אחד, הנמשכת עד החודש השישי.

עבור מחזורי הורמון גדילה אנושיים עצמאיים, משך הזמן הוא בדרך כלל ארוך יותר בהשוואה לשילוב עם סטרואידים אנבוליים. מחזור סולו טיפוסי נמשך בין ארבעה לשישה חודשים, עם מינון יומי של 4-6 יחידות לאורך המחזור. חשוב לציין שלעליות ניכרות עשויות להימשך לפחות שלושה חודשים להתבטא במהלך מחזור סולו.

לבסוף, אנשים השוקלים מחזור טרום תחרות יכולים להפעיל הורמון גדילה אנושי במשך שישה חודשים במינון יומי של 4-6 יחידות, לצד 100 מ"ג של ציפיונאט בדיקה בשבוע ו-400 מ"ג של טרנבולון אננתאט בשבוע במהלך החודשים שלושה עד שישה. Anavar נלקח ב-80 מ"ג ליום במהלך החודשים חמש ושישה, בעוד Winstrol נלקח ב-75 מ"ג ליום באותה תקופה.

עגלת קניות