,

גונדוטרופין כוריוני אנושי 3 בקבוקונים 5000

$65.00

משפטי באיכות גבוהה גונדוטרופין כוריוני אנושי 3 בקבוקונים 5000 יחידות למכירה

חומר מוצר: גונדוטרופין כוריוני אנושי

מינון וכמות: 3 בקבוקונים של 5000 אבקה יבשה + 3 אמפולות של 1 מיליליטר ממס

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו 3 בקבוקונים 5000 יחידות באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

ויטגון המיוצר על ידי אלפא פארמה היא תרופה עם המרכיב העיקרי של גונדוטרופין כוריוני אנושי (גונדוטרופין כוריוני אנושי). זהו הורמון המיוצר באופן טבעי בגוף. זה נקרא בדרך כלל הורמון ההריון שכן הוא מיוצר בעיקר על ידי תאים בשליה של אישה במהלך ההריון. ההורמון הסינתטי משמש לגירוי השחלות אצל נשים והאשכים אצל גברים להגברת הפוריות. התרופה משמשת גם כמרכיב עזר המאפשר למשתמש להפחית את הופעת תופעות הלוואי ולהחזיר את ייצור הטסטוסטרון לאחר מחזור סטרואידים ארוך וחזק.

השפעות של גונדוטרופין כוריוני אנושי

השימוש בסטרואידים אנבוליים יכול למרבה הצער לבוא עם כמה תופעות לוואי. תופעות לוואי אלה יכולות לכלול ניוון אשכים, דיכוי ייצור טסטוסטרון טבעי ועלול להיות פוריות. גונדוטרופין כוריוני אנושי הוא מסוגל ממש להפוך תופעות שליליות אלה. בעזרת מחזור מתוכנן כראוי של גונדוטרופין כוריוני אנושי, המשתמש יוכל להאיץ את ייצור ההורמונים של קבוצת גונדוטרופין, לשפר את פעילות הזרע ואת פעילות הזרע, למנוע פעולה לקראת ניוון האשכים, לשפר את הפעילות המינית ולהאיץ את שיקום האשכים במהלך מחזורי סטרואידים חזקים.

איך לקחת גונדוטרופין כוריוני אנושי

מומלץ להשתמש בתרופה רק למחזורי סטרואידים הנמשכים יותר מ-6 שבועות או כאלה הכרוכים בנטילת סטרואידים במינונים גבוהים במיוחד. אין צורך לקחת גונדוטרופין כוריוני אנושי עבור מחזורי מתון כי הם פחות מ 6 שבועות משך. אין ליטול גונדוטרופין כוריוני אנושי לבד, רק בשילוב עם סטרואידים או תרופות אחרות במהלך הטיפול שלאחר המחזור.

המינון היומי של גונדוטרופין כוריוני אנושי צריך להיות בטווח של 250-500 יו במהלך מחזור סטרואידים, או 500-2000 יו במהלך טיפול שלאחר מחזור. הזרקות צריך להתבצע בערך כל 5 ימים אבל לא יותר מ 3 פעמים בשבוע. משך הזמן הממוצע של מחזור גונדוטרופין כוריוני אנושי הוא 3 שבועות, אך ההפסקה לאחר המחזור היא תמיד אותו משך.

תופעות לוואי

מאז גונדוטרופין כוריוני אנושי היא תרופה המשמשת כדי למזער את המראה של תופעות לוואי, זה ברור כי תופעות לוואי של השימוש בו הם נדירים מאוד. כמה תופעות לוואי אפשריות אצל גברים עשויות לכלול אקנה, נפיחות, הגדלת הערמונית והשדיים. אלה נמנעים בקלות בשימוש נכון בתרופה.

בסעיף הזרקת גונדוטרופין כוריוני אנושי ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של גונדוטרופין כוריוני אנושי.

משלוח גונדוטרופין כוריוני אנושי מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות