וינסטרול

מציג את כל 3 התוצאות

קנה גלולות Winstrol באתר www.emsgalil.com.
צורה אוראלית זו של Winstrol, הידועה גם בשם stanozolol, היא סטרואיד שאושר לטיפולים רפואיים שונים. ידוע שהוא מוריד את רמות הגלובולין קושר הורמוני המין, מה שמאפשר להגברת הטסטוסטרון החופשי ולהורמונים אנבוליים אחרים להשפיע על רקמת השריר.

ההשפעות של שימוש ב- Winstrol למכירה כוללות הגדרת שריר משופרת, שיפור כלי הדם, הגברת הכוח והסיבולת, שריפת שומן ואגירת מים מינימלית. עם זאת, חשוב לציין שהסיכון לנזק למפרקים ולרצועות קשור להוצאת נוזלים מהגוף, שהיא תופעת לוואי שכיחה.

זמן מחצית החיים של Winstrol דרך הפה הוא 9 שעות, בעוד שלצורת ההזרקה יש זמן מחצית חיים של 24 שעות. למרות ההבדל הזה, שתי הצורות מניבות תוצאות דומות בשימוש במחזור.

מחזורי Winstrol משמשים בדרך כלל לחיתוך, הגדלת כוח ושיפור סיבולת במקום להעלות מסת שריר. עם תזונה נכונה, מחזור Winstrol יכול להוביל לעלייה ממוצעת של 4.5-9 פאונד (2-3 קילוגרם) של מסת שריר רזה. מחזורים אלה פופולריים עבור אנשים שמטרתם להשיג רמות נמוכות של שומן בגוף והגדרת שריר גבוהה, במיוחד בהכנות לפני תחרות.

בעוד שאנשים מסוימים עשויים להשתמש בטבליות Winstrol עבור גודל, מסה, ורווחי כוח, סטרואידים אנבוליים אחרים כגון Deca Durabolin, טסטוסטרון אסטרים, ו Dianabol הם בדרך כלל מתאימים יותר למטרות אלה. מחזורי Winstrol נמשכים בדרך כלל בין 8 ל-10 שבועות ולעתים קרובות הם מוערמים עם טסטוסטרון כתרכובת הבסיס.

המינונים של Winstrol משתנים בהתאם לרמת הניסיון, כאשר מתחילים משתמשים ב-50 מ"ג ליום, משתמשים בינוניים משתמשים ב-75 מ"ג ליום, ומשתמשים מתקדמים לוקחים 100 מ"ג ליום. מחזורי שילוב של Winstrol כרוכים לעתים קרובות בערימה עם סטרואידים אחרים כמו Primobolan, Masterone, Equipose, Trenbolone, Testosterone, and Anavar.

לסיכום, כאשר היא מלווה בתזונה קפדנית ונקייה ובשגרת פעילות גופנית עקבית, Winstrol יכולה לקדם שרירים מוגדרים, כלי דם מוגברת, עור מתוח וגוון יותר, ורזה קיצונית.

עגלת קניות