ג ' ל טסטוסטרון

מציג את כל 2 התוצאות

קנה טסטוסטרון ג'ל באינטרנט
טסטוסטרון ג'ל הוא ג'ל סטרואידי מקומי שנרשם בדרך כלל כדי להגביר את רמות הטסטוסטרון בגברים. בניגוד לתרופות סינתטיות אחרות שבדרך כלל נבלעות או ניתנות תוך ורידי, ג'ל טסטוסטרון נמרח ישירות על העור, ומאפשר ספיגה בשרירים ובמחזור הדם. זה אפשרי להשתמש בצורת ג'ל של טסטוסטרון למטרת שיפור מסת השריר בפיתוח גוף.

מתן ג'ל טסטוסטרון
לתוצאות מיטביות, מומלץ למרוח ג'ל טסטוסטרון למכירה בבוקר, מה שנותן לגוף מספיק זמן לספיגת הג'ל לאורך כל היום. ניתן להקל על ספיגה הדרגתית זו לזרם הדם על ידי מריחת הג'ל לאחר מקלחת כדי להבטיח נקבוביות נקיות. חשוב להשתמש בכל התכולה של השקית האישית לפי ההוראות ולאפשר לג'ל להתייבש לפחות חמש דקות לפני ההלבשה.

השפעות הג'ל
שימוש בג'ל טסטוסטרון לא רק יגביר את רמות האנרגיה והמוטיבציה לאימונים אינטנסיביים בחדר הכושר, אלא הוא גם ישפר את צמיחת השרירים על ידי הקלת תיקון רקמות. בדרך כלל, ההשפעות של הג'ל הופכות בולטות תוך שבוע עד שבועיים. בנוסף, המשתמשים עשויים לחוות דפוסי שינה משופרים וחיזוק המערכת החיסונית.

טסטוסטרון ג'ל למכירה עם סטרואידים אחרים
במהלך מחזורי בניית מסה או תפזורת, כאשר צריכת קלוריות מוגברת מכוונת למקסום צמיחת שרירים, ניתן להשתמש בג'ל טסטוסטרון. הג'ל זמין באריזות של 2.5 גרם או 5 גרם, כאשר כל יישום מספק מינון טסטוסטרון הנעים בין 25 ל-50 מ"ג. ללא קשר לגודל החבילה, לג'ל קצב ספיגה של 10% בלבד. כדי להשיג תוצאות משפרות ביצועים, ייתכן שיהיה צורך במינונים גבוהים של 20-30 גרם ליום. בעוד ג'ל טסטוסטרון משמש בעיקר לטיפול ברמות טסטוסטרון נמוכות בחולים, ניתן לשלב אותו גם עם סטרואידים אחרים, כגון טסטוסטרון סיפיונאט, מאסטרון, ווינסטרול, וסטרואידים שונים להזרקה וסטרואידים דרך הפה הזמינים למכירה בחנות הסטרואידים האנבוליים המקוונת שלנו.

עגלת קניות