טסטוסטרון ג ' ל 1%

$67.00

ג ' ל טסטוסטרון משפטי איכותי 1% למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: טסטוסטרון ג ' ל

מוצר חומר: טסטוסטרון ג ' ל

מינון וכמות: 14 שקית בקרטון

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו ג ' ל טסטוסטרון 1% באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

קטגוריה: תגית:

טסטוסטרון ג 'ל 1% הוא ג' ל המכיל סטרואידים, טסטוסטרון. התרופה משמשת בדרך כלל ברפואה כטיפול בתחליפי הורמונים מכיוון שהיא מסייעת לטיפול בגברים עם היפוגונדיזם. הוא מסוגל להעלות את רמות הטסטוסטרון על ידי מריחת הג ' ל על העור. .

יעילות הג ' ל

ג ' ל טסטוסטרון חולק את אותם יתרונות כמו צורות אחרות של הסטרואידים. עם ביצוע נכון, אתה יכול לקבל ריכוז אחיד יותר של טסטוסטרון בדם שלך, לשפר את מצב הרוח שלך, לשפר את דפוס השינה שלך, להגביר את האנרגיה והמוטיבציה שלך, לשפר את התפקודים המיניים שלך, להפחית את ספיגת רקמת העצם, לשפר את המערכת החיסונית שלך ולהגדיל את תיקון הרקמות שלך.

באמצעות ג ' ל טסטוסטרון

היתרונות של הג ' ל הוא כי הוא נסבל היטב על ידי רוב האנשים והוא כאבים לשימוש. יש למרוח אותו מוקדם ביום על מנת לאפשר לגוף לספוג את הג ' ל לאורך כל היום. זה עוזר לג ' ל להשתחרר לאט לזרם הדם ויוצר ריכוז אחיד בדם לאורך כל השימוש. מומלץ למרוח את הג ' ל לאחר המקלחת מכיוון שכדי להשיג את ההשפעות המקסימליות של התרופה, הנקבוביות שלך חייבות להיות נקיות. לאחר מכן עליך להמתין לפחות 5 דקות לפני ההלבשה כדי לאפשר לג ' ל להתייבש תחילה.

כל אחד צריך להתחיל עם מנה יומית של 5 גרם (1 שקית) של ג ' ל טסטוסטרון על מנת להעריך את הסובלנות שלהם. לאחר מכן ניתן להגדיל את המינון עד למקסימום של 30 גרם (6 שקיות) ליום אם לא מורגשות תופעות לוואי.

תופעות לוואי

בדיוק כמו כל צורה אחרת של טסטוסטרון, תופעות לוואי אפשריות עם השימוש של ג ' ל טסטוסטרון. הנפוץ שבהם הוא דיכוי של ייצור טסטוסטרון טבעי ולכן טיפול לאחר מחזור מומלץ מאוד לשחזר את זה. תופעות לוואי אחרות כוללות לחץ דם מוגבר, היפרטרופיה של הערמונית, נשירת שיער, גינקומסטיה, הצטברות נוזלים בגוף, עלייה ברמת הכולסטרול המזיק, תוקפנות ועצבנות. מומלץ תמיד להתייעץ עם מומחה על מנת לקבוע אם יש לך התוויות נגד לשימוש בתרופה כלשהי.

בסעיף ג ' ל טסטוסטרון אתה יכול לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים ג ' ל.

משלוח ג ' ל טסטוסטרון לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות לגבי מוצר זה, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

עגלת קניות