פרובירון

מציג את כל 3 התוצאות

קנה את Proviron באתר www.emsgalil.com

ניתן לרכוש בקלות את Proviron לצרכים שלך.
פרובירון, בצורת הטבליות שלו, מסווג כמוצר דרך הפה ואינו נחשב כסטרואיד בשל תכונותיו החלשות יחסית.

בתחום פיתוח הגוף, ספורטאים מרבים לשלב את פרובירון במשטר שלהם לאחר השלמת מחזור של סטרואידים אנדרוגנים חזקים דרך הפה. זה נעשה כדי לטפל בבעיות פוטנציאליות הנובעות מדיכוי טסטוסטרון וסיוע בהחלמה. יתרה מכך, פרובירון הועסק כטיפול לירידה הקשורה לגיל ברווחה בקרב גברים מבוגרים, תוך התייחסות לתסמינים כגון ירידה ברמות האנדרוגנים, הפרעות בתפקוד החשק המיני ואי פוריות.

פרובירון מפגין זיקה חזקה לגלובולין, חלבון שאחראי לקשירה למולקולות סטרואידים אנבוליים (למשל, טסטוסטרון) בזרם הדם. ברגע שהם נקשרים, הסטרואידים הללו הופכים ללא פעילים לחלוטין. שילוב של Proviron עם סטרואידים אנבוליים אחרים יכול לשפר את יעילותם על ידי שחרור טסטוסטרון לביצוע תפקידיו המיועדים.

תפקידו של פרובירון במחזור

פרובירון למכירה נוטל בדרך כלל תפקיד משלים במקום להיות התרופה העיקרית במחזור.
בשל היעדר תכונות אנבוליות, השימוש ב-Proviron לבדו הוא בעל תועלת מוגבלת עבור ספורטאים שמטרתם לבנות שריר. עם זאת, זה יכול לשמש כתוספת חשובה לסטרואידים העיקריים. על ידי הגדלת רמת הטסטוסטרון הזמין ביולוגית לכ-90% ושיפור תפקודי זיקפה, Proviron מציע יתרונות נוספים. בשילוב הולם עם סטרואידים אחרים, זה יכול לסייע לספורטאים בהשגת מסת שריר גדולה יותר, במיוחד במהלך שלב אמצע המחזור.

מגיע שלב בהתפתחות הגוף שלך שבו רמות התקדמות, והתוצאות נעשות עומדות. שימוש בסטרואידים יכול לעזור לך להמשיך להרוויח. לדוגמה, לסטרואידים מסוימים כמו ננדרולון או טרנבולון יש פוטנציאל להפחית את החשק המיני. במקרים כאלה, שילוב של חומרים אלו עם פרובירון במהלך המחזור יהיה הגיוני ויעיל. כדי לשלוט ברמות האסטרוגן, להפחית את החזקת המים הנגרמת על ידי אסטרוגן, או לשפר את הפוריות לאחר המחזור, פרובירון ניתנת בדרך כלל במינון יומי של 50-150 מ"ג.

בעוד ש-Proviron אינו מאושר לשימוש בנשים, חלק מהנשים בקהילת הספורט ופיתוח הגוף בוחרות להשתמש בו. במקרים כאלה, מינון יומי של 25 מ"ג של פרובירון מספיק כדי לייצר שינויים ניכרים במראה הגוף. עם זאת, זה לא יעלה על משך של 4-5 שבועות. כתרכובת משלימה, פרובירון מתווסף למחזורי טבליות סטרואידים אנבוליים כדי למתן את ההשפעות של האסטרוגן על הגוף.

בנוסף, פרובירון מוערך בשל ההשפעות האסתטיות שלו בשיפור המראה ה"קשה" של מבנה הגוף. זה מושג באמצעות התכונות האנטי-אסטרוגניות שלו כמו גם ההשפעות האנדרוגניות החזקות שלו. כעזר, ספורטאים ומפתחי גוף גברים יכולים ליטול פרובירון לאורך כל המחזור שלהם במינון יומי של 50-100 מ"ג, ללא הגבלה ספציפית על משך השימוש בו.

עגלת קניות