אנאדרול

מציג את כל 2 התוצאות

קנה את Anadrol באינטרנט
Anadrol הוא סטרואיד אנבולי דרך הפה בשימוש נרחב בקהילת פיתוח הגוף.
סטרואיד זה דומה ל-Dianabol, ויש דיון מתמשך על הבחירה המועדפת על ספורטאים בין השניים. Anadrol, הידוע גם בשם Anapolon, הוצג לראשונה בשנת 1959 והוכיח את עצמו במהירות בטיפול במצבים רפואיים שונים. למעשה, Anadrol נוצל כדי לסייע בעלייה במשקל בחולי HIV ואיידס.

Anadrol למכירה: למה משמש Anadrol?
אלה השוקלים לקנות Anadrol לשיפור ביצועים צריכים להיות מודעים לכך שזה מוביל לאגירת מים.
כסטרואיד דרך הפה, יש ליידע אנשים המעוניינים ברכישת Anadrol על רעילות הכבד שלו (רעילות לכבד). Anadrol משמש בדרך כלל במהלך מחזורי נפח וכוח כאשר המטרה היא עלייה במסה הכוללת. הוא אינו מתאים למחזורי חיתוך מכיוון שאינו מקדם מבנה גוף מוגדר ומחוטב.

איך לרכוב על אופניים עם Anadrol
מחזורי Anadrol טיפוסיים נמשכים בדרך כלל בין ארבעה לשישה שבועות.
מחזורי Anadrol בדרך כלל כוללים שימוש ב-Anadrol כתרכובת הראשונית במשך 4-6 השבועות הראשונים, לצד תרכובות בסיס אחרות להזרקה עם מטרות דומות, כגון טסטוסטרון אננתאט, דקה-דורבולין (ננדרולון דקנואט) וטרנבולון אננתאט.
ניתן לשלב אותו גם באמצע מחזור כדי להתגבר על רמות אימונים או מכשולים. בנוסף, חלק מהמשתמשים מציגים אותו לקראת סוף מחזור כדי לשפר את השלב הסופי ולהשיג הישגים משמעותיים בחוזק ובגודל. Anadrol זמין בדרך כלל כטבליות של 50 מ"ג. מתחילים נוטלים בדרך כלל 25-50 מ"ג ליום, משתמשים בינוניים נעים בין 50-100 מ"ג ליום, ומשתמשים מתקדמים עשויים לצרוך עד 150 מ"ג ליום.

עגלת קניות