ננדרולון פניל-פרופיונאט

מציג את כל 2 התוצאות

מהן הסיבות לשקול רכישת סטרואידים ננדרולונים?

סטרואידים ננדרולונים הם סטרואידים אנבוליים חזקים להזרקה עם פעילות אנדרוגנית נמוכה. הם צברו פופולריות בענפי ספורט שונים כגון פיתוח גוף, הרמת כוח, הרמת משקולות ואתלטיקה. Nandrolone phenylpropionate, המיוצר על ידי חברות מוכרות, נמצא בשימוש נרחב ומציע יתרונות רבים.

סטרואידים Nandrolone קשורים קשר הדוק ל-Deca Durabolin הידוע (nandrolone decanoate), כשההבחנה העיקרית היא דירוג האסטר. לסטרואידים לננדרולונים יש אסטר קצר יותר, וכתוצאה מכך זמן מחצית חיים קצר יותר. המשמעות היא שספורטאים צריכים לתת את הסטרואידים בתדירות גבוהה יותר כדי להשיג תוצאות טובות ויעילות יותר.

על ידי שילוב של סטרואידים ננדרולונים במחזור שלך, אתה יכול לחוות רווחים משמעותיים במסת שריר איכותית ובכוח פיזי תוך שיפור חוזק הרצועות והעצם. בנוסף, יש לו תכונות מחזקות מערכת החיסון ומפגין השפעות אנטי דלקתיות. סטרואיד להזרקה זה יכול להגדיל את גודל השריר וניתן לשלב אותו עם תרכובות שורפות שומן במהלך מחזור חיתוך כדי לשפר את הרזה ואת הגדרת השרירים.

תדירות המינון של סטרואידים ננדרולונים יכולה להשתנות, עם אפשרויות כוללות מדי יום או שלוש פעמים בשבוע. מפתחי גוף מתקדמים עשויים לבחור במינונים גבוהים יותר, הנעים בין 400 ל-800 מ"ג בשבוע, בעוד שנשים מוצאות בדרך כלל 50 עד 100 מ"ג בשבוע מספיק כדי למזער תופעות לוואי שליליות.

בדרך כלל, מחזורי סטרואידים של ננדרולונים נמשכים בין שמונה לשנים עשר שבועות, בהתאם להעדפות האישיות. אפילו מחזורים קצרים יותר יכולים להניב תוצאות מרשימות, כאשר חלק מהמשתמשים בוחרים במחזורים קצרים עד ארבעה עד שישה שבועות כדי להשיג שריר רזה איכותי.

בעת ערימת ננדרולון פנילפרופיונאט, שילובים נפוצים כוללים בין היתר Winstrol, Masteron, Turinabol, Testosterone Propionate, Dianabol ו-Anavar.

מידע חשוב שיש לקחת בחשבון לפני רכישת ננדרולון:

אנו ממליצים בחום לא לרכוש סטרואידים ננדרולונים ממעבדות תת קרקעיות המציעות צורות נוזליות גולמיות או מעורבות בסביבות לא מוסדרות. במקום זאת, בחר מוצרים המיוצרים על ידי מעבדות פרמצבטיות ידועות עם היסטוריה מכובדת וביקורות חיוביות. המותגים המומלצים שלנו, כמו דרגון פארמה, מקסטרם ואלפא פארמה, מקפידים על בקרות איכות מחמירות המשתווה לאלו של גלולות או נוזלים. יתר על כן, מוצרים אלו מגיעים בבקבוקונים אטומים במפעל עם קודים ייחודיים המאפשרים אימות מקוון של האותנטיות שלהם באתרי היצרנים.

עגלת קניות