תמיכה במחזור סטרואידים

מציג 1–9 מתוך 21 תוצאות

חקור את מבחר המוצרים האיכותיים שלנו ל-Post Cycle Therapy (PCT) הזמינים למכירה כדי להשלים את מחזור הסטרואידים שלך בצורה מושלמת. PCT כולל שימוש בתרופות לא סטרואידיות לאחר מחזורי סטרואידים אנבוליים כדי להפחית תופעות לוואי אפשריות. יש לו חשיבות מיוחדת במקרים שבהם משך המחזור היה ממושך, ומינון הסטרואידים היה גבוה. המשטר הספציפי יהיה תלוי בסטרואידים להזרקה המשמשים במהלך המחזור.

טיפול לאחר מחזור מציע מספר יתרונות מרכזיים בעקבות מחזור סטרואידים. ראשית, זה מסייע בשיקום ייצור טסטוסטרון טבעי, שעשוי להיות מדוכא במהלך המחזור. שנית, זה עוזר בשמירה על רווחי השרירים שהרווחתם קשה שהושגו במהלך המחזור. לבסוף, PCT מסייע בשיקום שיווי המשקל הטבעי של הגוף לאחר שימוש בזריקות סטרואידים. תרופות נפוצות המשמשות לטיפול לאחר מחזור לאחר השלמת מחזור סטרואידים להזרקה כוללות Clomid, Nolvadex, גלולות דאבול וגונדוטרופין כוריוני אנושי.

Clomid ו-Nolvadex מתחילים בדרך כלל שבועיים לאחר סיום מחזור הסטרואידים. מקובל גם שמפתחי גוף משלבים את התוספים הללו במהלך מחזור הסטרואידים כדי להפחית את הסיכונים של תופעות לוואי שליליות. גם Clomid וגם Nolvadex זמינים במחירים נוחים באתר שלנו. גונדוטרופין כוריוני אנושי משמש בדרך כלל בשילוב עם Clomid ו/או Nolvadex, ולא כאופציה עצמאית. אנו מציעים גונדוטרופין כוריוני אנושי למכירה בחנות המקוונת שלנו, ומספקים לך גישה נוחה לכל מוצרי ה-PCT הדרושים להתאוששות מוצלחת לאחר המחזור.

עגלת קניות