אנאבר

מציג תוצאה אחת

קנה Anavar באתר www.emsgalil.com!
Anavar, סטרואידים אנבוליים דרך הפה, נסבל היטב על ידי גברים ונשים כאחד. זה ידוע באופיו המתון מבחינת תופעות לוואי והוא נפוץ בשימוש על ידי אנשים שכבר יש להם גוף רזה עם שומן גוף נמוך יחסית.

מטרות עיקריות של Anavar למכירה בחנות שלנו
בתחילה, התרופה שימשה לטיפול לאחר כוויות, טיפול באיידס, אנמיה ומצבים רפואיים שונים אחרים.
בהשוואה לסטרואידים רבים אחרים, Anavar פחות חזק. בהיותו סטרואיד דרך הפה, שימוש ממושך ומוגזם ב-Anavar יכול להזיק לכבד. ספורטאים משתמשים ב-Anavar כדי לשפר את הביצועים האתלטיים, לקדם רווחי שרירים וכוח מבלי לשמור על מים. זהו גם סטרואיד אנבולי פופולרי בקרב מפתחי גוף שמטרתם להפחית את שומן הגוף ולשמור על מסת שריר במהלך גירעון קלורי.

כיצד להשתמש ב-Anavar במחזור
Anavar צבר פופולריות כ"חומר חיתוך" או "סטרואיד חיתוך" עם הזמן, אך הוא יכול גם לתרום ביעילות לאובדן שומן ולהגדרת הגוף.
אנשים מסוימים אפילו משלבים את זה עם תרכובות אחרות של מחזור נפח. Anavar משולב בדרך כלל בתחילת כל מחזור במשך 6-8 השבועות הראשונים לפני הפסקת הטיפול.
משך המחזורים לא יעלה על 10 שבועות לכל היותר. במהלך מחזור נפח, Anavar הוא בדרך כלל מוערם עם טסטוסטרון, deca-durabolin, ו-androlol/dianabol. למטרות חיתוך, Anavar משתלב היטב עם Winstrol, Primobolan, Masterone, Testosterone Propionate, and Trenbolone Acetate.
המינונים של Anavar למתחילים נעים בין 25-50 מ"ג ליום, ומספקים תוצאות משביעות רצון גם לנפח וגם לקצץ שומן. משתמשים מתקדמים בדרך כלל צורכים 50-80 מ"ג ליום, וחרוג מטווח זה הוא בדרך כלל מיותר בשל התוצאות המדהימות שניתן להשיג עם מינונים כאלה של Anavar. עם זאת, במקרים נדירים מאוד, משתמשים מנוסים או מתקדמים עשויים לקחת Anavar בטווח של 80-100 מ"ג ליום.

עגלת קניות