גונדוטרופין כוריוני אנושי

מציג 1–9 מתוך 13 תוצאות

קנה גונדוטרופין כוריוני אנושי באינטרנט
גונדוטרופין כוריוני אנושי (hCG) הוא הורמון חלבון המופיע באופן טבעי המיוצר על ידי תאי סינציוטרופובלסט בשליה של הגוף הנשי האנושי. זה נקבע לנשים עם בעיות פוריות וגברים עם היפוגונדיזם או התבגרות מאוחרת אצל גברים מתבגרים.

מפתחי גוף וספורטאים השתמשו זמן רב ב-hCG בקרב סטרואידים אנבוליים בשל יכולתו לשחזר את ייצור הטסטוסטרון הטבעי לאחר השלמת מחזור. במהלך התקופה שלאחר המחזור, כאשר יש צורך בשיקום הורמונלי, hCG משולב בדרך כלל במשטר טיפול שלאחר מחזור (PCT) שנמשך כ-4-6 שבועות לאחר הפסקת הטיפול בסטרואידים אנבוליים הניתנים להזרקה.

שימוש ומינון של גונדוטרופין כוריוני אנושי

שימוש אוטומטי ב-hCG במהלך מחזור סטרואידים אנבוליים אינו מומלץ אלא אם המחזור ארוך במיוחד (12 שבועות או יותר) או אם האדם חווה דיכוי או גמילה חמורים ומהירים. במקרים כאלה, ייתכן שיהיה צורך במינונים שבועיים של hCG לאורך כל המחזור כדי למנוע ניוון אשכים לאורך משך הזמן הממושך.

כדי לשמור על תפקוד האשכים במהלך מחזור הזרקת סטרואידים אנבוליים, יש לתת מינון סטנדרטי של 250-500 IU של hCG 1-2 פעמים בשבוע, כאשר כל זריקה מרווחת באופן שווה לאורך השבוע, אם יימצא צורך.

התוספת האידיאלית ל-hCG במהלך טיפול לאחר מחזור היא Nolvadex. ניתן לתת hCG באמצעות הזרקה תוך שרירית או תת עורית, כאשר רוב המשתמשים בסטרואידים אנבוליים בוחרים בדרך התת עורית. שיא רמות הפלזמה בדם מושגות תוך שש שעות עבור זריקות תוך שריריות ובין שש עשרה לעשרים שעות עבור זריקות תת עוריות.

עגלת קניות