פלואוקסימסטרון

מציג תוצאה אחת

קנה Halotestin כאן

Halotestin (Fluoxymesterone), הידוע גם בשם Halo, הוא סטרואיד אנבולי חזק ביותר הידוע ביכולותיו המדהימות של בניית שרירים. הוא מצא יישומים בתחום הרפואי לטיפול במצבים שונים אצל גברים ונשים כאחד.

Halotestin, המכונה בדרך כלל Halo או Fluoxymesterone, הוא סטרואיד פומי בעל תכונות רעילות לכבד וקשור לעלייה בתוקפנות. למרות החסרונות הפוטנציאליים הללו, ספורטאים ומפתחי גוף שמשלבים את Halo במשטרם יכולים לצפות לעליות משמעותיות בכוח, בפיתוח מסת שריר רזה ובהגדרת שריר משופרת. עקב זמן מחצית חיים קצר יחסית של כ-9.5 שעות, מומלץ לפצל את המינון לשניים וליטול אותו פעמיים ביום. הכללת Halotestin במחזור נעשית לעתים קרובות כדי להשלים אנדרוגנים חלשים יותר כמו ננדרולון או שיווי משקל, על מנת לחזק את מבנה הגוף במהלך שלבי חיתוך או קדם תחרות. יתר על כן, השימוש ב-Halotestin מציע את היתרונות הנוספים של מדדי חוזק והספק מוגברים.

כאשר מתכננים מחזור עם Halotestin למכירה, אופייני להקפיד על משך של שישה עד שמונה שבועות. למשתמשים מתחילים מומלץ להתחיל עם מינון יומי של 10-20 מ"ג, משתמשים בינוניים עשויים לעלות ל-20-30 מ"ג ליום, בעוד שמשתמשים מתקדמים עשויים לקחת 30-40 מ"ג ליום. Halotestin יכול להיות מוערם עם תרכובות אחרות כגון טסטוסטרון enanthate, deca-durbolin, ו-trenbolone אצטט כדי למקסם את ההשפעות הסינרגטיות הפוטנציאליות של השילוב.

עגלת קניות