,

וינסטרול 50 כדורים 10 מ ג

$15.00

משפטי באיכות גבוהה וינסטרול 50 כדורים 10 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר המוצר: סטנוזולול

מינון וכמות: 50 כדורים 10 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו ווינסטרול 50 כדורים 10 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אולטימה-סטן הוא סטרואיד דרך הפה המיוצר על ידי תרופות אולטימה המכיל את החומר הפעיל סטנוזולול. סטנוזולול (הידוע גם בשם וינסטרול) הוא נגזרת של דיהידרוטסטוסטרון, שהשתנה כימית, כך שתכונותיו של ההורמון האנאבולי משופרות משמעותית ופעילות אנדרוגנית ממוזערת. סטנוזולול מסווג כסטרואיד "אנאבולי" ומציג את אחד הדיסוציאציה החזקה ביותר של פעולה אנבולית לפעולה אנדרוגנית בקרב הסוכנים הזמינים מסחרית. זה גם לא יכול להיות ארומטיזציה לאסטרוגן. ווינסטרול הוא הסטרואיד האוראלי השני הנפוץ ביותר, שחסר רק בפופולריות בהשוואה לדיאנאבול (מתנדרוסטנולון).

ההשפעות של וינסטרול

סטנוזולול הוא סטרואיד אנבוליים ולכן הוא מגרה תהליכים אנבוליים ומעכב תגובות קטבוליות הנגרמות על ידי גלוקוקורטיקואידים. זה מגביר את מסת השריר, מפחית את שקיעת השומן, משפר את טרופיזם הרקמות, מקדם שקיעת סידן בעצמות, אוגר חנקן, זרחן, גופרית, אשלגן, נתרן ומים בגוף. פעולתו ההמטופויטית נקבעת על ידי סינתזה מוגברת של אריתרופויטין. השפעתו האנטי-אלרגית נקבעת על ידי עלייה בשבריר הסרום ג1 של המשלים. פעולה אנדרוגנית (מתונה) יכולה לקדם את התפתחותם של מאפיינים מיניים משניים גבריים.

מינון מומלץ

אצל מבוגרים מומלץ מנה ראשונית של 10-20 מג ליום. המינון היומי המרבי המומלץ הוא 50 מג ליום למרות שחלק ממפתחי הגוף המנוסים עשויים להימשך עד 100 מג מדי יום. מחזור ממוצע האחרון מ 5 עד 8 שבועות אבל זה לא מומלץ להאריך את המחזור יותר מזה. מומלץ מאוד לעבור טיפול לאחר מחזור לאחר מחזור וינסטרול על מנת להחזיר את רמות ההורמונים.

תופעות לוואי

אצל נשים, תופעות לוואי עשויות לכלול תסמינים של ויריליזציה, עיכוב תפקוד השחלות, אי סדרים במחזור החודשי או היפרקלצמיה.

אצל גברים, הם כוללים גירוי בשלפוחית השתן, גינקומסטיה, דיכוי ייצור הטסטוסטרון הטבעי.

כמו כן נצפו תופעות הלוואי הבאות: כאבים במפרקים וברצועות, הפרעה בתפקוד הכבד עם צהבת, נשירת שיער בקרקפת, אקנה וכו'.

בסעיף גלולות וינסטרול ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח וינסטרול לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

אנחנו יכולים גם להמליץ על חבר פרו של האתר אם אתה רוצה לקבל מידע נוסף על וינסטרול ולקבל ביקורות משוחדות על מותגים שונים של סטרואידים זה, מחזורי וינסטרול הטוב ביותר למתחילים, תוצאות מחשב תקין.

עגלת קניות