,

פלואוקסימסטרון 5 מ"ג – Halotestin

$103.00

הלוטסטין איכותי משפטי 50 כדורים 5 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר מוצר: פלואוקסימסטרון (הלוטסטין)

מינון וכמות: 50 כדורים 5 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו הלוטסטין 50 כדורים 5 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

הלובול הוא סטרואיד דרך הפה המיוצר על ידי אלפא פארמה. החומר הפעיל העיקרי הוא פלואוקסימסטרון. תרופה עם דירוג אנבוליים של 1900 ודירוג אנדרוגני של 850. התרופה היא הפופולרית ביותר בספורט כגון אגרוף, היאבקות ואתלטיקה. הפופולריות של הלוטסטין עשויה לנבוע מגורם הארומטיזציה המינימלי שלה.

 השפעות הלוטסטין

עם שימוש נכון של התרופה, זה יכול לספק את ההשפעות הבאות:

  • הגדלת כוח וסיבולת
  • יותר תוקפנות ומוטיבציה
  • גירוי של סינתזת המוגלובין ואריתרופויטין
  • הגדלת תהליך שריפת השומן

איך לקחת את התרופה?

רק משתמשי סטרואידים מנוסים צריכים ליטול הלוטסטין (לא מתחילים או נשים). המינון היומי המומלץ לגברים הוא בערך 10-20 מג ומינון זה מחולק לשניים ונלקח באופן שווה לאורך כל היום. המחזור נמשך כ 4-6 שבועות.  טיפול לאחר מחזור צריך לכלול טמוקסיפן (נולבדקס).

ניתן לשלב הלוטסטין עם תרופות אחרות על ידי אנשי מקצוע. התרופה, שנלקחה ב 20 מג ליום, משתלבת היטב עם טסטוסטרון ב 500 מג לשבוע ודקה דורבולין ב 600-800 מג לשבוע. המחזור אמור להימשך כ-6 שבועות. לאחר מכן ניתן ליטול אנאבר ב-50 מג מדי יום למשך 2 שבועות לפני תחילת הטיפול.

תופעות לוואי

כמה תופעות לוואי אפשריות משימוש בהלוטסטין כוללות: צמיחת שיער מוגברת, שמנוניות מוגברת של העור וסיכון לאקנה, השפעה שלילית על בלוטת הערמונית ואוליגוספרמיה.  אם התרופה נלקחת במינונים גבוהים במיוחד, הלוטסטין יכול להיות רעיל לכבד ועלול לגרום לאקנה, דימום באף, כאבי ראש, תוקפנות מוגזמת וזקפות תכופות.

בקטע גלולות הלוטסטין ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח הלוטסטין לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות או שאילתות, אתה תמיד יכול להרגיש חופשי לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת עזרה.

עגלת קניות