,

פרימובולן 50 כדורים 25 מ ג

$162.00

פרימובולן איכותי משפטי 50 כדורים 25 מג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר מוצר: אצטט מתנולון

מינון וכמות: 50 כדורים 25 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו פרימובולן 50 כדורים 25 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

פרימובולן (כרטיסיות פרימו) נחשב מאז ומתמיד לתרופה קלה והוא היעיל ביותר בתקופת החיתוך עבור נשים וגברים כאחד. במקרה זה, תוכל לשפר את החוקה של הגוף ולהתכונן לתחרויות אחראי. שים לב כי אנבוליים, פרימובולן, יכול להיות מיוצר הן בצורת טבליות הזרקת. כרטיסיות פרימו מכילות את החומר הפעיל מתנולון אצטט, ואילו התרופה בצורה הניתנת להזרקה היא מתנולון עם אסתר אננתט מחובר.

תכונות חיוביות של טבליות פרימובולן

לתרופה יש תכונות אנבוליות ואנדרוגניות חלשות, מה שמסביר את השפעתה הקלה על הגוף. מאז פעילות אנדרוגנית של סטרואידים זה הוא קטן, הוא משמש לעתים קרובות על ידי ספורטאיות. היתרון המשמעותי ביותר של סטרואידים הוא היעדר מוחלט של ארומטיזציה. למעשה, מסיבה זו התרופה משמשת באופן פעיל לחיתוך או כאשר צובר מסה באיכות גבוהה. זה גם מציין את חוסר האפשרות של ביטוי של תופעות לוואי כגון גינקומסטיה ונפיחות גבוהה עקב החזקת מים בגוף. ניתן לאשר את כל האמור לעיל על ידי ביקורות של מפתחי גוף שהשתמשו שוב ושוב בתרופה זו.

מידע חשוב על פרימובולן

  • משך טבליות הפרימובולן הוא כחמש שעות לצורה האוראלית.
  • בעזרת שיטות מודרניות של שליטה בסמים, מטבוליטים של התרופה הלוח יכול להיות מזוהה במשך 6 שבועות.
  • בעזרת קורס סולו של התרופה, זה כמעט בלתי אפשרי להשיג מסת שריר וכל התכונות החיוביות של התרופה באים לידי ביטוי במהלך תקופת החיתוך.
  • הפרמטרים הפיזיים גדלים באופן משמעותי.
  • תגובות מטבוליות מואצות.
  • השפעה אנטי-קטבולית חזקה על הגוף.
  • יש ליטול פרימובולן אוראלי לגברים מדי יום בכמות של 50-100 מיליגרם למתחילים. ביניים למשתמשים סטרואידים מתקדמים ייקח איפשהו בטווח של 100-200 מיליגרם ליום.
  • כמה ימים לאחר סיום המחזור, יש להתחיל בטיפול שיקומי. 

כללים לניהול קורס עם גלולות פרימובולן

מתנולון אצטט מאלפא פארמה צריך לקחת לא יותר מחודשיים, שכן הסיכונים של תופעות לוואי יגדל, ואת האפקטיביות של סטרואידים אנבוליים יתחילו לרדת. כבר ציינו כי טבליות פרימובולן יכולות להיות יעילות ככל האפשר במהלך החיתוך. במצב זה, אתה יכול להגן על מסת שריר מפני הרס (קטבוליזם).

מכיוון שהפעילות האנבולית של פרימובולן קטנה יחסית, מפתחי גוף רבים מתעניינים בשאלה כיצד להשיג את האפקט המרבי מקורסים עם פרימובולן?

שילובים מצוינים הם: פרימובולן + טסטוסטרון, פרימובולן + מתנדינון, פרימובולן + ננדרולון. השילוב של כרטיסיות פרימובולניות עם אנבוליים אלה יאפשר לך להשיג מסה באיכות גבוהה. לקורסי חיתוך, פרימובולן + ווינסטרול תהיה הבחירה הטובה ביותר. כמו כן שים לב כי אתה לא צריך להשתמש יותר מ 3 א כמו בקורס אחד המינונים שלהם צריך להיות חצי כמו לעומת שימוש סולו. 

תופעות לוואי

יש לומר מיד כי זהו אחד הסטרואידים הבטוחים ביותר. טבליות פרימובולאן, המיוצרות על ידי אלפא פארמה, אינן מסוגלות לדכא באופן משמעותי את עבודת הפוסה יותרת המוח. בעת שימוש בתרופה זו בסכום של 50 מיליגרם במשך תקופה ארוכה של זמן, הייצור של הטסטוסטרון יקטן בחצי, אבל זה יכול להיות משוחזר לאחר 7-14 ימים.

שים לב כי למרות התרופה יש רשימה גדולה למדי של תופעות לוואי אפשריות, בפועל הם נדירים ביותר. יחד עם זאת, אנו ממליצים שיהיה לך ניסיון בשימוש בפרמקולוגיה ספורטיבית "רכה" יותר, למשל: קורס של מתנדינון סולו או טורינבול סולו, לפני השימוש בתרופה.

חוות דעת של מפתחי הגוף על גלולות פרימובולאן מאלפא פארמה

מפתחי גוף מקצועיים שמורים ביותר לקורסי סולו של תרופה זו ולמעשה אינם משתמשים בסטרואידים בנפרד מאגודות אחרות. אבל הביקורות על הקורסים המשולבים הן חיוביות. ספורטאים מציינים את היכולת המצוינת של פרימובולן לשמור על מסת שריר ולשפר את איכות השרירים. תופעות לוואי במהלך השימוש בסטרואידים הם נדירים מאוד וספורטאים כמעט לא מזכירים אותם.

בסעיף גלולות פרימובולן ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח טבליות פרימובולן לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות או שאלות בנוגע לכרטיסיות פרימו, אתה תמיד יכול ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו.

עגלת קניות