,

גונדוטרופין כוריוני אנושי 10000

$42.00

גונדוטרופין כוריוני אנושי 10000 יחידות למכירה

חומר מוצר: גונדוטרופין כוריוני אנושי

מינון וכמות: בקבוקון 1 של 5000 יו

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

שלם באמצעות כרטיס אשראי, PayPal או ביטקוין

גונדוטרופין כוריוני אנושי 10000 הוא מוצר המיוצר על ידי סרומים בהרט על בסיס גונדוטרופין כוריוני אנושי (גונדוטרופין כוריוני אנושי), שהוא הורמון המיוצר בעיקר על ידי אישה במהלך ההריון. גונדוטרופין כוריוני אנושי היא תרופה חשובה ופופולרית בקרב מפתחי הגוף אשר משמש כדי למנוע ניוון האשכים. התרופה מקדמת זרע פעיל, ולכן, היכולת להרות במהלך השימוש אפילו את הקורס החזק ביותר של סטרואידים לא יורד. כמו כן, התרופה מקדמת את הפיתוח של איברי המין ואת המאפיינים המיניים המשניים.

יעילות

גונדוטרופין כוריוני אנושי יש מספר השפעות ספציפיות:

  • סינתזה של הורמונים של מערכת הרבייה.
  • חיזוק פעילות הזרע והזרע.
  • פעולה מונעת נגד ניוון האשכים.
  • מקדם את ההתפתחות המואצת של מערכת הרבייה ואת המאפיינים המיניים.

המלצות לשימוש

גונדוטרופין כוריוני אנושי משמש קורסים סטרואידים, משך הזמן שבו הוא יותר מ 6 שבועות שבו תרופות רציניות משמשים במינונים גדולים. עבור קורסים רכים, השימוש בתרופה זו אינו מעשי. משך השימוש בגונדוטרופין כוריוני אנושי נע בין 10 ל -20 ימים, בהתבסס על רמת התוקפנות של קורס הסטרואידים. המינון של התרופה הוא בממוצע 500 יו בשבוע, אשר מחולק 3 זריקות. מגבלת המינון המקסימלית היא 1000 יח ' למשך 21 יום. מינון גדול לא יגדיל את היעילות של התרופה, אבל הסיכון של תוצאות בלתי רצויות בצורה של תופעות לוואי יגדל.

תופעות לוואי

בעיקר אם משתמשים בתרופה בצורה לא נכונה, עלולות להופיע תופעות לוואי. אלה מופיעים בדרך כלל בצורה של אקנה, נפיחות או הגדלה של הערמונית והשדיים. אם ההמלצות לשימוש הן אחריו, אז אלה ניתן להימנע.

ביקורות על התרופה

התרופה יש גם ביקורות חיוביות ושליליות. ביקורות שליליות על התרופה הן תוצאה של שימוש לא נכון ואי עמידה בהמלצות ובמינונים. במקרים אחרים, התרופה זוכה לביקורות חיוביות, מכיוון שיש לה השפעה מונעת למניעת ניוון אשכים ומשחזרת זרע זרע ללא ביטויים שליליים בשימוש נכון.

בסעיף הזרקת גונדוטרופין כוריוני אנושי, אתה יכול לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של גונדוטרופין כוריוני אנושי.

משלוח גונדוטרופין כוריוני אנושי מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות