,

גונדוטרופין כוריוני אנושי 5000

$45.00

משפטי באיכות גבוהה גונדוטרופין כוריוני אנושי 5000 יחידות למכירה

חומר מוצר: גונדוטרופין כוריוני אנושי

מינון וכמות: בקבוקון 1 (5000 יח/בקבוקון)

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו גונדוטרופין כוריוני אנושי 5000 באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

גונדוטרופין כוריוני אנושי 5000 הוא תרופה להזרקה המיוצרת על ידי סרומים בהרט המכילים גונדוטרופין כוריוני אנושי (גונדוטרופין כוריוני אנושי) המשמשת לרוב אתלטים במהלך קורסי טיפול שיקומי. העובדה היא כי נטילת תרופות פרמקולוגיה ספורט יכול לגרום לבעיות עם זקפה והפרעות של זרע. המרכיבים הפעילים של תרופה זו מאפשרים לך לנרמל את הרקע ההורמונלי שלך.

יעילות

כולם יודעים שגונדוטרופין הוא הורמון המיוצר באופן עצמאי על ידי גוף האדם. בספורט, תרופות אלה משמשות לטיפול שיקומי, כלומר כדי למנוע את התהליכים של ניוון האשכים, לשפר את תהליכי הזרע ולהאיץ את התהליכים הטבעיים של ייצור הטסטוסטרון. כמו כן, תרופה זו יכולה לשמש כדי להיפטר מעודף משקל.

ספורטאים יכולים גם להשתמש בתרופה זו על מנת להאיץ את תהליך הביוץ. בהתחשב ביכולתו של ההורמון להאיץ את הסינתזה של הטסטוסטרון, ספורטאים רבים החליטו להשתמש בו לצמיחה מואצת של סיבי שריר, אולם על פי תוצאות המחקרים האחרונים, ניתן היה להוכיח את היעילות הגבוהה של התרופה רק בשילוב עם תרופות אחרות של פרמקולוגיה ספורטיבית.

כללים לנטילת התרופה

משך הזמן והמינון תלויים בעיקר במשימות העומדות בפני הספורטאי. לפעמים מומלץ להתחיל לקחת גונדוטרופין כוריוני אנושי ישירות בשבוע השני או השלישי של קורס סטרואידים. במקרה זה, כדאי להזריק פעמיים בשבוע במינון יומי שלא יעלה על 250-500 יחידות.

אתה יכול גם להשתמש בתרופה לטיפול לאחר מחזור, במקרה זה, אתה צריך גם לבחור את המינון בנפרד. ספורטאים מנוסים יכולים לקחת סכום שלא יעלה על 1000 יחידות. יש להזריק את התרופה לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע, כאשר יעילותה נמשכת עד חמישה ימים. לפני ההזרקה, התרופה צריכה להיות מדולל עם פתרון איזוטוני של נתרן כלורי.

תופעות לוואי אפשריות

  • גינקומסטיה (התפשטות רקמת הבלוטה והגדלת בלוטות החלב);
  • המופע של אקנה;
  • בלוטת הערמונית מוגדלת;
  • נשירת שיער או הירסוטיזם (שעירות מוגברת)
  • הופעת מאפיינים מיניים גבריים משניים (אצל נשים).

כדי למנוע התרחשות של תופעות לוואי שליליות, מומחים ממליצים להימנע משימוש במינון יתר, לא לתרגל קורסים סטרואידים במשך יותר מחודשיים, וגם, לאחר נטילת גונדוטרופין כוריוני אנושי 5000 למכירה, לעבור בדיקה של המערכת ההורמונלית.

החנות המקוונת שלנו מציעה תנאים נוחים למי שרוצה לקנות תרופות פרמקולוגיות ספורט אותנטיות.

בסעיף הזרקת גונדוטרופין כוריוני אנושי, אתה יכול לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של גונדוטרופין כוריוני אנושי.

משלוח גונדוטרופין כוריוני אנושי מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

עגלת קניות