, ,

קלומיד 50 מ ג 50 גלולות

$38.00

משפטי באיכות גבוהה קלומיד 50 מ ג 50 גלולות למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: אנטי אסטרוגנים

חומר מוצר: קלומיפן ציטראט

מינון וכמות: 50 כדורים 50 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה קלומיד 50 מ ג 50 גלולות עם כרטיס אשראי, פייפאל, או ביטקוין.

פרומיפן הוא חומר אנטי אסטרוגני, עם החומר הפעיל קלומיפן ציטראט, המכונה גם קלומיד. השימוש במוצר זה על ידי אלפא פארמה נפוץ בקרב ספורטאים כדי למנוע תופעות לוואי משימוש בתרופות סטרואידים, כמו גם כדי לשחזר את הייצור של טסטוסטרון טבעי בגוף של אתלט. קלומיד עוזר לשמור על השרירים ואינדיקטורים כוח גדל במהלך סטרואידים, כמו גם מגן על הגוף מפני התרחשות של גינקומסטיה. אתה יכול לקנות קלומיד במחיר סביר באתר שלנו. 

האפקטיביות של קלומיד

לקלומיד מספר תכונות יעילות:

  • חוסם קולטני אסטרוגן;
  • מגביר את רמת ההורמונים הממריצים את הזקיקים והלוטניזציה;
  • מגביר את ייצור הטסטוסטרון הטבעי של הגוף;
  • מגרה את הזרע;
  • זה לא סם סטרואידים.
  • איך לקחת קלומיד

מומלץ להתחיל ליטול קלומיד מיד לאחר השלמת מחזור סטרואידים. המינון האופטימלי היומי של התרופה הוא 50 מג עד 100 מג בממוצע, ומשך השימוש הוא 2-3 שבועות. מומלץ להתייעץ עם מומחה מוסמך בתחום פרמקולוגיה ספורט לבחירה של מינון מתאים בנפרד ומשך הניהול. התרופה זמינה בטבליות למתן דרך הפה, יש לשטוף אותה במים בכמויות גדולות. השימוש במשקאות אלכוהוליים הוא התווית, שכן יש להם תגובה רעה עם ההשפעה של קלומיד.

תופעות לוואי של קלומיד

נשים לא מומלץ לקחת תרופה זו, כפי שהוא יכול לשבש את רמת ההורמונים הטבעיים שלהם. קלומיד תורם לשימור מדדי מסת השריר והכוח המגויסים שהושגו במהלך נטילת תרופות סטרואידים. אם משתמשים בקלומיד בצורה לא נכונה, עלולים להופיע כאבי ראש, חום, בחילות ובעיות ראייה.

ביקורות על קלומיד

ספורטאים מקצועיים רבים מעריכים את ההשפעה האנטי-אסטרוגנית של קלומיד וכיצד היא מחזקת את התוצאות המתקבלות במחזור סטרואידים. התרופה מונעת ביטוי של תגובות שליליות שונות לשימוש בסטרואידים, כמו גם מבטלת תופעות לוואי שכבר באו לידי ביטוי. כמו כן, רבים טוענים כי קלומיד יכול לשרוף שומן בגוף ולייבש מסת שריר, מה שהופך אותו לצפוף ובולט יותר.

בקטע גלולות קלומיד ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של אנטי אסטרוגנים.

משלוח קלומיד לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

עגלת קניות