,

טרנבולון אצטט 100 מ ג

$72.00

טרנבולון אצטט איכותי 100 מג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טרנבולון אצטט

מינון וכמות: בקבוקון 10 מיליליטר (100 מ ג / מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טרנבולון אצטט 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אולטימה מגמות היא אחת הצורות הזרקת היעיל ביותר של סטרואידים. המרכיב הפעיל בתרופה זו על ידי אולטימה פרמצבטיקה הוא טרנבולון אצטט. רוב המשתמשים מעדיפים את אסתר האצטט על פני אסתר האננתט. הוא משמש את הספורטאים בעיקר על מחזורים המאפשרים להם להיפטר שומן פיקדונות. עם זאת, הוא משמש גם על ידי משקולות ונציגים של דיסציפלינות שבהן סיבולת וכוח חשובים.

האפקטיביות של סטרואידים

במהלך מחזור טרנבולון אצטט, ספורטאי יכול לקבל את התוצאות הבאות:

  • גירוי תהליכי חילוף החומרים של החלבון, המאיץ את צמיחת סיבי השריר
  • שימור חנקן בגוף
  • שיפור איכות מסת שריר, נותן לו ורידים ומראה אתלטי
  • סיבולת מוגברת
  • האצת ייצור איגף 1
  • מגרה את אספקת החמצן לסיבי השריר
  • מנרמל תהליכים מטבוליים

כיצד להשיג תוצאות ללא תופעות לוואי

סטרואידים מאפשר לך לקבל תוצאות מקסימליות על מחזורים המיועדים לצמיחה מואצת של מסת שריר. כדי להשיג מטרות אלה, קח טרנבולון אצטט פעם ביום במינון של לא יותר מ 50-100 מג. גישה זו למחזור תפחית את ההשפעה השלילית על הכבד, ותאפשר לך לקבל עלייה אופטימלית במסת השריר, כמו גם עלייה במדדי הכושר הגופני והסיבולת.

התרופה לא צריכה להילקח על ידי מתחילים, חובבים וספורטאים. ספורטאים מנוסים צריכים גם לקחת את הסטרואידים על סמך המלצות של מומחה. זה יעזור להשיג את התוצאה הרצויה ללא תופעות לוואי. במקרים מסוימים, מומלץ לקחת את הסטרואידים החל מהמינונים המינימליים. לכן, הספורטאי יוכל לתת לגוף להתרגל לסטרואיד, ובמקרה של תגובות שליליות, לעצור את המחזור בזמן. עבור מחזורים שנמשכים יותר מ 5 שבועות, מומלץ להוסיף גונדוטרופין לתוך המחזור.

תופעות לוואי אפשריות

התרופה, כאשר נלקח כראוי, אינו גורם לתופעות לוואי. אבל אם אתה מפר את ההמלצות, אתה עלול להתמודד עם התגובות השליליות הבאות: ירידה באיכות חיי המין שלך (זקפות חלשות), לחץ דם מוגבר, נדודי שינה או את המראה של אקנה.

בקטע הזרקת טרנבולון אצטט תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח טרנבולון אצטט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ נוסף.

אנו יכולים גם להמליץ על חבר תומך באתר אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טרנבולון אצטט ולקבל ביקורות לא משוחדות על מותגים שונים של סטרואיד זה, מחזורי הטרנבולון אצטט הטובים ביותר למתחילים, תוצאות ומחזור תקין.

עגלת קניות