,

מאסטרון 100 מ ג 10 אמפולות

$66.00

מסטרון 100 מג איכותי משפטי למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: דרוסטנולון פרופיונאט (מאסטרון)

מינון וכמות: 10 אמפולות 100 מ ג / מיליליטר

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה מאסטרון 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

מסטבולין היא תרופה פרמקולוגית ספורטיבית המאופיינת בהשפעות אנדרוגניות ואנבוליות מתונות. הוא מיוצר על ידי היצרן הידוע אלפא פארמה ומכיל את החומר הפעיל דרוסטנולון פרופיונאט (המכונה מאסטרון לאנשי ספורט). זה סטרואידים הזרקת משמש אתלטים באיכות גבוהה מסת שריר צובר מחזורים ללא תופעות לוואי.

היעילות של סטרואידים

ספורטאים בוחרים בתרופה זו מכיוון שבעזרתה ניתן להשיג את התוצאות הבאות במהלך מחזור:

  • קידום צמיחה מהירה יותר של מסת שריר באיכות גבוהה;
  • גירוי תהליכי פירוק תאי השומן;
  • כוח מוגבר;
  • סיבולת מוגברת.

כמו כן, סטרואידים מסייע לנרמל את תהליכים קטבוליים המתרחשים בגוף עם אפקט משתן מתון. לאחר סיום הצריכה, הספורטאי מקבל מסת שריר יפה ומוגדרת עם קווי מתאר חדים למדי.

ספורטאים מסוימים טוענים כי התרופה מסוגלת להדגיש את נקודות החוזק ואת חולשות המסכה. עם זאת, אתה יכול להתאמן בתנאים קיצוניים ללא חשש לאבד משקל. בתקופה של הכנה לתחרות ספורט, תרופה זו אינה שווה.

איך לקחת את זה נכון?

כדי להשיג את יעדיהם מבלי לפגוע בבריאות, ספורטאי צריך לקחת את מאסטרון במינון שבועי של 200-500 מג. חובבים וספורטאים מתחילים צריכים להתחיל במינון הנמוך ביותר. משך המחזור הרגיל יכול להיות בין 6 ל -10 שבועות. החלטה עצמאית לגבי חריגה מהמינון ומשך הניהול עלולה לגרום לבעיות בריאותיות.

בנוסף לשימוש סולו, ספורטאים מנוסים יכולים להשתמש בסטרואידים בשילוב עם תרופות אחרות בפרמקולוגיה של ספורט. זה ימזער את הסבירות לתופעות לוואי, ויאפשר לך להפיק את המרב מהמחזור. לרוב, הסטרואיד משולב עם טסטוסטרון פרופיונאט, ווינסטרול או אוקסנדרולון.

תופעות לוואי

תופעות לוואי אפשריות כתוצאה משימוש במסטרון כוללות: שמנוניות מוגברת של העור (כתוצאה מגידול בייצור / הפרשת חלב), צמיחה מוגברת של שיער פנים ושיער גוף, וסיכון מוגבר לעורר התקרחות (התקרחות גברית) אצל אלו הרגישים גנטית או נוטים לכך.

ויריליזציה (התפתחות מאפיינים גבריים אצל נשים) מהווה גם סיכון לשימוש על ידי נשים, אם כי השימוש בו בנשים עם סרטן השד צריך להצביע על אופיו המקובל כמרכיב נשי.

זה יכול להיות גם השפעות שליליות על כולסטרול כמו היכולת של מאסטרון להוריד את רמות האסטרוגן בסרום מוביל לירידה מדידה כולסטרול (טוב) ומגביר את הכולסטרול (רע).

למסטרון אין רעילות כבד (רעילות בכבד), אך כמו כל סטרואידים אנבוליים, הוא מסייע בדיכוי או אפילו בהפסקת ההפטא, ובכך מפחית את ייצור הטסטוסטרון האנדוגני.

בסעיף הזרקת מאסטרון ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח מאסטרון לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

למידע נוסף על דרוסטנולון ועל המינונים הטובים ביותר של מאסטרון ממפתחי גוף מקצוענים.

עגלת קניות