,

סוסטנון 250 מ ג

$62.00

משפטי סוסטנון איכותי 250 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טסטוסטרון איזוקפרואט, טסטוסטרון פניל-פרופיונאט, טסטוסטרון פרופיונאט, טסטוסטרון דקנואט

מינון וכמות: בקבוקון 10 מיליליטר (250 מ ג/מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו סוסטנון 250 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אינדואיקט -250 הוא סטרואידים אנבוליים הניתנים להזרקה אשר החומרים הפעילים שלהם הם 4 אסטרים שונים של טסטוסטרון (דקנואט, פניל-פרופיונאט, איזוקפרואט ופרופיונאט). הודות להם, התרופה מספקת תוכן גבוה של טסטוסטרון בדם במשך 3 שבועות.

השפעות סוסטנון

סוסטנון מאפשר לשמור על טסטוסטרון בגוף לאורך זמן מכיוון שהוא מסייע לספורטאי להשיג את מסת השריר הנדרשת באופן אינדיבידואלי ללא כל פגיעה בבריאותו. השפעת התרופה מתחילה מיד לאחר ההזרקה ונמשכת כשבועיים. זה מספיק זמן כדי שרמת הטסטוסטרון בדם תתייצב וכדי שהאתלט יעלה במסת השריר הדרושה. זו תרופה להזרקה יש השפעה ארוכה ויעילות גבוהה, ולכן זה כל כך פופולרי בקרב מפתחי הגוף מקצועי משקולות. תרופה זו נמצאת בשימוש נרחב בעולם פיתוח הגוף מכיוון שהיא אחת האנבוליקה הראשונה שאפשרה להם להשיג את מסת השריר הנדרשת ומרימי משקולות מנהלים סטרואיד זה להגדלת ביצועיהם. על פי משוב על סוסטנון, לאחרונה התרופה לא איבדה את הפופולריות שלה בכלל.

יתרונות סוסטנון

לסוסטנון מאת אלפא פארמה יתרונות רבים החשובים למדי עבור מפתחי הגוף שכן מטרתם העיקרית היא להשיג את מסת השריר החיונית לביצועים טובים בתחרויות. היתרונות החיוביים שלה כוללים:

  • – עלייה מהירה במסת השריר
  • – סיבולת מוגברת ותיאבון
  • – תהליך התאוששות מואץ
  • – סיבולת מוגברת
  • – שיפור כוח
  • – שיפור הליבידו
  • – רמת הכשרה מוגברת.

יישום סוסטנון ומינון

מומלץ לקחת מחזור סוסטנון במינון של 250-500 מג בשבוע. הזריקה צריכה להילקח באופן שרירי פעם בשבוע עד 8 שבועות. אם המחזור עולה על משך הזמן הרגיל, השתמש בגונדוטרופין במהלך הקורס. רק אז יימנעו כל תופעות הלוואי של תרופה זו. מומחים ממליצים על תרופה זו לספורטאים רק מעל גיל 21.

 

השפעות שליליות אפשריות

עם שימוש נכון של סוסטנון מאלפא פארמה, תופעות לוואי שליליות לא צריך להתרחש. עם זאת, אם אתה חורג מהמינון המומלץ או משך המחזור, הדברים הבאים אפשריים:

  • – גינקומסטיה
  • – עודף החזקת מים
  • – נשירת שיער ושיער גוף עודף
  • – דיכוי ייצור הטסטוסטרון הטבעי

כדי למנוע את ההשפעות השליליות של סטרואידים אנבוליים מומלץ להשתמש טיפול מחזור פוסט (פי.סי. טי).

טיפול לאחר מחזור סוסטנון

במהלך הטיפול שלאחר המחזור, על הספורטאים להשתמש בתרופות ספציפיות שיחזקו את אפקט המחזור ויספקו תוצאות טובות. סוסטנון יכול להיות משולב עם גונדוטרופין או טמוקסיפן ואת משך הטיפול שלאחר מחזור נמשך עד 2 שבועות.

סוסטנון הוא זול למדי ולכן כל ספורטאי יכול לקנות את התרופה להשגת תוצאות טובות יותר. שים לב כי אתה יכול להשיג תוצאה טובה רק אם לשלב את התרופה עם הכשרה מתאימה זה ייתן את התוצאות הגבוהות שאתה צריך.

בסעיף הזרקת סוסטנון 250 ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

מסירת פרויקט-250 לישראל מתבצעת תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות או שאלות כלליות לגבי כל המוצרים, אתה תמיד יכול להרגיש חופשי ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת ייעוץ נוסף.

עגלת קניות