,

טסטוסטרון אננתט 300 מ ג

$57.00

טסטוסטרון אננתט משפטי באיכות גבוהה 300 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טסטוסטרון אננתט

מינון וכמות: 10 אמפולות (300 מג/מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טסטוסטרון אננתט 300 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

בדיקת מגנום-ה 300 הוא סטרואיד שהחומר שלו קרוב בתכונותיו להורמון הטבעי, אך הוא צורה של טסטוסטרון. לחומר הפעיל יש אסתר נוסף הנקרא אננתט מה שהופך אותו לטווח ארוך. יש לו פעילות אנדרוגנית ואנבולית במאה אחוז. ברגע שהוא נמצא בגוף, הוא מצטבר במחסן השומן, משם הוא משתחרר בהדרגה לדם. המאפיינים של טסטוסטרון אננתט כוללים פעולה אנבולית בולטת, האצת סינתזת החלבון המובטחת על ידי מתן האיזון הדרוש של חנקן, כמו גם דברים רבים אחרים.

השפעות חיוביות של טסטוסטרון אננתט

לתרופה יתרונות רבים המתבטאים בהשפעות השימוש בה. רשימת הנפוצים ביותר כוללת:

  • עלייה משמעותית במסת שריר (הנגרמת על ידי החזקת מים).
  • שיפור תהליך ההתחדשות.
  • צמיחה של ביצועי כוח.
  • השפעה פעילה על התפתחות מאפיינים מיניים משניים.
  • הגברת החשק המיני והבטחת זרע זרע טוב.
  • חיזוק מבנה העצם.
  • מניעת אימון יתר.
  • נורמליזציה של מטבוליזם של זרחן וחנקן.
  • חיסול כאב במפרקים.
  • שיפור התיאבון.
  • מספר מוגבר של תאי דם אדומים הובלת חמצן לשרירים.
  • רמה מוגברת של סיבולת.
  • שיפור המצב הכללי של הגוף והמוטיבציה לתהליך ההכשרה.

איך לקחת טסטוסטרון אננתט?

לפני רכישת אנבוליקה, יש צורך להתייעץ עם מומחה ולוודא שאין לך התוויות נגד. הזריקות נלקחות במרווחים של לא יותר משתי פעמים בשבוע. כמות החומר הדרוש מחושבת על סמך אינדיקטורים רבים. בין אלה העיקריים הם: ניסיון לקחת ספורט פרמקולוגיה, רמת היכולת הפיזית, משימות להגדיר, ומאפיינים בודדים.

מינונים של טסטוסטרון אננתט על ידי מגנום פרמצבטיקה בין 300 מג ל 900 מג נחשבים אופטימליים. אם מסת הגוף שלך לא להגדיל במהלך השימוש במינון מסוים, המינון הוא גדל מעט. למתחילים, המינון הבטוח ביותר נחשב ל -300 מג. משך מחזור סולו ממוצע הוא 6-8 שבועות.

לאחר שתסיים לקחת את הסטרואידים, עדיף להשתמש חוסמי קורטיזול אשר לעזור לך לשמור על מסת שריר שצברת בעבר. הטיפול שלאחר המחזור מתחיל בדרך כלל בשבוע השני או השלישי לאחר סיום הקורס. כדי למנוע את ההסתברות לתגובות מסוג אסטרוגני, השתמש בפרובירון או במעכבי ארומטאז אחרים. השימוש בהם מתחיל מהשבוע השני או השלישי של המחזור ושבוע לאחר סיומו. אתה צריך גם להיבדק ולעקוב אחר רמות האסטרדיול שלך. זה יעזור למנוע תופעות לוואי.

טסטוסטרון אננתט יכול לשמש גם בשילוב עם תרופות אחרות. על מנת לקבל את ההשפעה של עלייה מקסימלית של מסת שריר, מחזור משולב כולל טרנבולון, ננדרולון, מתנדינון או אנדרול.

תופעות לוואי

שימוש לא נכון בחומר יכול להוביל למספר השפעות שליליות. אם המינון גדל במידה ניכרת ואת ההמלצות למחזור לא אחריו, גינקומסטיה, נפיחות הצטברות של שומן תת עורי עשוי להתפתח. כדי למנוע זאת, יש צורך לקחת מעכבי ארומטאז.

אנטי אסטרוגנים משמשים גם לאחר השלמת המחזור. הם עוזרים לשחזר את הייצור של טסטוסטרון טבעי. כמו כן, התפתחות של אקנה, עלייה של תוקפנות, נשירת שיער, ועלייה בלחץ הדם עשוי להופיע. אז אנחנו לא ממליצים להשתמש במינונים גבוהים עבור ספורטאים חסרי ניסיון.

ביקורות

סטרואיד זה של מגנום פרמצבטיקה מגביר את ביצועי הכוח ומועיל למערכת השלד והשרירים, וזה טוב לתקופת האימונים. סטרואידים אנבוליים כמו זה לעזור לשפר את הביצועים הספורטיביים באופן משמעותי. לכן, השימוש בטסטוסטרון אננתט תמיד יהיה רלוונטי.

בקטע הזרקת טסטוסטרון אננתט ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח טסטוסטרון אננתט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות בכלל, אתה יכול תמיד קשר שלנו שירות לקוחות צוות לעזרה.

אנו יכולים גם להמליץ על חבר תומך באתר אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טסטוסטרון אננתט ולקבל ביקורות לא משוחדות על מותגים שונים של סטרואיד זה, מחזורי האננתט הטובים ביותר לטסטוסטרון למתחילים, תוצאות ומחזור תקין.

עגלת קניות