,

דקה דורבולין 500 מ ג

$93.00

דקה דורבולין איכותית חוקית 500 מג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: ננדרולון דקנואט (דקה)

מינון וכמות: 10 מיליליטר בקבוקון 500 מ ג / מיליליטר

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו דקה דורבולין 500 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אולטימה דקה 500 הוא מוצר להזרקה המיוצר על ידי אולטימה פרמצבטיקה. הוא מבוסס על החומר הפעיל ננדרולון עם אסתר נוסף. גרסה סינתטית של ננדרולון פותחה בשנת 1950. אבל ננדרולון הגיע מאוחר יותר בשנת 1962 בצורה של דקנואט תחת השם המסחרי דקה-דורבולין (חברת אורגנון). הוא נועד לטפל באובדן מסת שריר לאחר הניתוח, אוסטאופורוזיס, סרטן השד, תת תזונה, כוויות וסוגים מסוימים של אנמיה.

מאפיינים ואפקטים

דקה-דורבלין (ננדרולון דקנואט) נחשב למוצר רווח מסת שריר קלאסי. בגלל שימור משמעותי של מים בשרירים במהלך המחזור, רווח המוני הוא הרבה יותר מהר. זה מקדם סינתזת חלבון בגוף, אשר חיוני לבניית מסת הגוף וכוח נוסף. כסטרואיד מתון יחסית (מדד הפעילות האנדרוגנית הוא 37% בהשוואה לטסטוסטרון) ניתן להשתמש בו גם על ידי נשים ואנשים הסובלים מנשירת שיער, מכיוון שההשפעות של אנדרוגן / ויריליזציה פחות בולטות. תכונה נוספת של דקה היא היכולת לתקן ולחזק את העצמות והרצועות, כמו גם לחסל כאבי פרקים. דקה היא התרכובת האידיאלית להתאוששות וחיזוק.

כיצד להשתמש בו

המינון המומלץ של דקה על ידי אולטימה לגברים הוא 250 מג עד 500 מג לשבוע. עבור נשים, המינון המומלץ הוא לא יותר מ 50 מג בשבוע. משך המחזור הוא בדרך כלל כ -10 שבועות.

התרופה נלקחת בדרך כלל יחד עם סטרואידים אנבוליים אחרים כדי להשיג השפעות ארוכות טווח ומהירות. הוא משלב היטב עם אסטרים טסטוסטרון ארוך.

טמוקסיפן במחזורי דקה ובמחזור (טיפול לאחר מחזור) יכול להגביר את הפעילות הפרוגסטוגנית של ננדרולון, ולכן אין להשתמש בו. קלומיד או טורמיפן מומלצים למחשב.

תופעות לוואי

מומלץ מאוד לעבור טיפול לאחר מחזור לאחר מחזור דקה כדי למנוע תופעות לוואי. אם נלקחת דקה בחוסר אחריות, היא עלולה לגרום לתופעות לוואי כמו זקפות חלשות, כאבים בחלציים ובגב, כאבי ראש או לחץ דם עורקי מוגבר.

בקטע הזרקת דקה דורבולין ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

 

משלוח דקה דורבולין לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות