,

דקה דורבולין 250 מ ג

$81.00

דקה דורבולין איכותית 250 מג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: ננדרולון דקנואט (דקה)

מינון וכמות: 10 מיליליטר בקבוקון 250 מ ג / מיליליטר

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו דקה דורבולין 250 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

ננדרובולין -250 (בקבוקון) הוא סטרואיד הניתן להזרקה המכיל את החומר הפעיל ננדרולון דקנואט. הוא מיוצר על ידי המותג המפורסם בעולם אלפא פארמה בבקבוקון של 10 מיליליטר המכיל 250 מג של החומר הפעיל לכל 1 מיליליטר תמיסה. ננדרולון דקנואט (או דקה דורבולין כידוע) הוא אחד הסטרואידים הפופולריים ביותר מכיוון שהוא מספק צמיחת שרירים טובה ומהירה. 

יעילות

המאפיין הרצוי ביותר של ננדרולון דקנואט הוא שהוא מגדיל ומפתח מסת שריר. עם תזונה מאוזנת כראוי ותזונה ספורט, מחזור אחד של דקה דורבולין מאפשר למשתמש להגדיל את מסת השריר שלהם על ידי 5-8 קילוגרם. כמו כן, יש רק כמות נמוכה של החזרה לאחר השימוש של התרופה כך כמעט כל מסה זו יכולה להישמר לאחר המחזור.

התרופה מסוגלת גם לשפר את החסינות ולטפל בכאבי מפרקים. לדקה דורבולין אין כמעט השפעה שלילית אם נלקח במינונים האישיים המתאימים ביותר ומשך המחזור המומלץ. זוהי תרופה איכותית ויעילה המאפשרת לך להשיג את השרירים המושלמים ולהשיג דברים נהדרים בכל הנוגע לביצועי ספורט. 

המלצות יישום

לננדרולון דקנואט יש השפעה איטית והדרגתית. זה מאפשר לך לפתח מסת שריר לידי ביטוי, אבל לא מיד. אם משווים את היעילות וההשפעה של תרופה זו עם טסטוסטרון, האחרון מאפשר לך לגדל מסת שריר גדולה בהרבה, אך עם כמות גבוהה יותר של החזרה של התוצאה שהושגה.

משך מחזור דקה דורבולין הוא 2-2.5 חודשים. הזרקות ניתן לקחת פעמיים בשבוע. להשגת התוצאות הטובות ביותר, יש לבחור את המינון המתאים האופטימלי על ידי התייעצות עם מומחה מיומן לתרופות ספורט. בדרך כלל דקה דורבולין משולב עם סטרואידים אחרים כמו מתאן וסוסטנון. 

תופעות לוואי

אם נלקחת דקה דורבולין בצורה לא נכונה ובמינון גבוה מאוד, הדבר עלול לגרום לתופעות לוואי כמו כאבי ראש, החזקת מים, לחץ דם מוגבר ופעילות מינית מופחתת. אם התרופה משמשת על פי ההמלצות, תופעות לוואי הן נדירות למדי ובלתי מורגש. 

בקטע הזרקת דקה דורבולין ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח דקה דורבולין מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

עגלת קניות