,

סוסטנון 250 מ ג 10 אמפולות

$45.00

משפטי סוסטנון איכותי 250 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טסטוסטרון איזוקפרואט, טסטוסטרון פניל-פרופיונאט, טסטוסטרון פרופיונאט, טסטוסטרון דקנואט

מינון וכמות: בקבוקון 10 מיליליטר (250 מ ג/מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו סוסטנון 250 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

סוסטווירון -250 הוא פתרון להזרקה שהוא תערובת של ארבעה אסטרים טסטוסטרון עם פעולה קצרה וממושכת. צורה זו של טסטוסטרון מספקת ספיגה טובה יותר של חומרים פעילים. התרופה יוצרת רקע גבוה ואפילו אנבוליים, מוערכת מאוד על ידי ספורטאים עבור הצטברות מהירה ויעילה של מסת שריר, סיבולת משופרת ויכולות כוח.

מאפיינים ואפקטים

הפעולה מתחילה ביום השני לאחר ההזרקה ונמשכת עד ארבעה שבועות. התרופה שייכת לחומר הורמונלי חזק בעל השפעה רבה על המערכת האנדוקרינית, ולכן לא ניתן לרכוש אותו ללא מרשם בבית מרקחת. יתרון, היועצים של החנות המקוונת שלנו יעזור לך לקנות טסטוסטרון או כל סטרואידים אחרים מן התרופות.

מתחילים צריכים לדעת שלאנאבוליים יש יתרונות על פני טסטוסטרון אננתט או ציפיונאט מכיוון שהוא נספג לאט יותר, פסגות בריכוז הדם חלקות יותר, מה שמספק פחות ארומטיזציה. זה גם שומר על מים פחות השרירים שנרכשו על הקורס הם באיכות גבוהה יותר.

ארבע צורות ההורמון נכנסות לזרם הדם בזמנים שונים. פרופיונאט הוא הראשון שהשפיע יום-יומיים לאחר ההזרקה. לאחר 2-4 ימים, פניל-פרופיונאט נכנס לפעולה, ולאחר מכן איזוקפרואט מבצע את תפקידיו במשך 5-8 ימים. מחצית החיים הארוכה ביותר עבור דקנואט היא 9-10 ימים.

במהלך היישום מופיעות ההשפעות הבאות:

  1. חיזוק משמעותי והרחבה של מסת שריר (4-10 קילוגרם);
  2. דיכוי תהליכים קטבוליים;
  3. גירוי של היווצרות של כדוריות דם אדומות;
  4. פעילות מינית מוגברת.

הסטרואיד יוצא דופן בכך שהוא עובד באותה מידה במינונים קטנים למתחילים ולאנשי מקצוע. מומלץ לגברים בלבד. עדיף לנשים לתת עדיפות לחומרים בטוחים יותר.

כיצד להשתמש

עדיף להתחיל עם 250 מג לשבוע. אנשי מקצוע מגדילים את המינון ל -1,000 מ ג, אך יחד עם המינון הגבוה יותר, הסכנה לתופעות לוואי גדולה יותר. ספורטאים מקבלים את ההשפעות השליליות לפחות ואת היתרון הגדול ביותר כאשר לוקחים עד 500 מ ג בשבוע במשך 8 שבועות.

שילובים של סוסטנון עם ננדרולון ווינסטרול מותרים. טיפול לאחר הקורס מתבצע כדי לשחזר את הייצור של הטסטוסטרון של הגוף עצמו ולשמור על התוצאות שהושגו. במהלך הטיפול, טמוקסיפן או טיפול אחר לאחר מחזור משמש לעתים קרובות.

תופעות לוואי

תופעות הלוואי של סוסטנון זהות לאלו מהשימוש בהורמון הגברי. הם מופיעים לעתים קרובות ביותר כאשר משך הקורס ואת המינונים של התרופה הם חריגה. במקרה זה, הדברים הבאים אפשריים:

  • גינקומסטיה;
  • קרחת;
  • אקנה;
  • גיבוש של משקעי שומן;
  • נפיחות;
  • דיכוי משמעותי של ייצור ההורמון הגברי על ידי הגוף.

על מנת להימנע מתופעות לוואי, רצוי להוסיף מעכבי ארומטאז למחזור לאחר שבועיים של מתן.

ביקורות

ספורטאים ומפתחי גוף שסיימו מחזור של סוסטנון מציינים את ההשפעות החיוביות לטווח הארוך סטרואידים אנבוליים. ספורטאים מצליחים להשיג נפח גדול יותר של מסת שריר וסיבולת מבלי להפגין השפעה שלילית עקב מינונים בטוחים. הקונים גם שם לב שזה עובד עבור הקורסים השני ואחריו לא גרוע יותר מאשר בפעם הראשונה.

החומרים הפעילים בתוך סטרואידים זה לעזור לך להתכונן לתחרויות כפי שהם לשפר את התחבורה חמצן לשרירים להגדיל באופן משמעותי את הסיבולת. על ידי רכישת סטרואיד יעיל כמו סוסטנון באתר האינטרנט שלנו, תוכל סוף סוף להיות מסוגל לעבוד באופן אינטנסיבי יותר, משקולות עבודה כבר לא נראה כבד, אימון יתחילו להביא התקדמות גלוי.

בסעיף הזרקת סוסטנון 250 ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח סוסטנון 250 לארצות הברית מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות