,

גונדוטרופין כוריוני אנושי 5000

$45.00

משפטי באיכות גבוהה גונדוטרופין כוריוני אנושי 5000 למכירה

חומר מוצר: גונדוטרופין כוריוני אנושי

מינון וכמות: בקבוקון 1 של 5000 יו

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

שלם באמצעות כרטיס אשראי, PayPal או ביטקוין

גונדוטרופין כוריוני אנושי (שמות אחרים הם פרטיגין, פרגניל) היא תרופה להזרקה שאינה סטרואידית על ידי סאן פארמה המשמשת מפתחי גוף לעידוד ייצור הטסטוסטרון.

המרכיב הפעיל שלה, גונדוטרופין כוריוני, משפר את הגירוי של תאי נבט זכר ומגביר את הייצור של הורמונים אנדרוגניים, כך בפיתוח גוף, התרופה משמשת בשילוב עם סטרואידים. פרגניל מנרמל את תהליך הפרשת ההורמון הגברי. ברפואה הוא שימש כטיפול בצורות מסוימות של פוריות גברים ונשים, כמו גם בפיגור מיני ובקריפטורכידיזם. קנה תרופה לא סטרואידית זו באוסטרליה באופן מקוון.

השפעות גונדוטרופין

באמצעות גונדוטרופין (שהוא המרכיב הפעיל העיקרי של התרופה), ספורטאים להשיג תוצאות טובות על מחזור סטרואידים ללא תופעות לוואי. אם המינון הוא דבק בקפידה, אנבוליים ו גונדוטרופין כוריוני אנושי לעבוד טוב מאוד יחד.

גונדוטרופין יכול לשמש רק מפתחי גוף גברים, מכיוון שאין צורך לעורר את ייצור הטסטוסטרון באשכים אצל נשים. המוצר הוא יעיל באמת, הוא משמש הן על מחזור על מחשב. זה קורה לעתים קרובות כי ספורטאים מנסים להשתמש גונדוטרופין כוריוני אנושי בנוסף כמו אנבוליים כדי להשיג מסה ולהפחית שומן. זה לא יעיל סולו, אבל עם תזונה מאוזנת משטר אימון, זה יכול להיות השפעה כלשהי.

איך לקחת זריקות גונדוטרופין כוריוני אנושי

לפני תחילת הקורס, מומלץ להתייעץ עם הרופא שלך אשר ירשום מינון אישי. ספורטאים מנוסים לא ממליצים לקחת יותר מ 5000 יו של התרופה, כדי למנוע תופעות לוואי. גונדוטרופין כוריוני אנושי הוא מכור על תרנגולות של תרופות סטרואידים חזקים. התרופה מסוגלת להילחם בהמרה הרצינית לאסטרוגנים שהוצגו על ידי סוסטנון ואננתט.

תופעות לוואי של גונדוטרופין

תופעות הלוואי של תרופה זו דומות לאלה של נטילת סטרואידים:

  • גינקומסטיה
  • אקנה
  • נוזלי גוף ומלחים
  • הפסקה מוקדמת של צמיחת העצם
  • רגישות יתר של הפטמות
  • שינוי אופי (כאשר נלקח במהלך ההתבגרות).

בנוסף, גירוי יתר של מערכות ההיפותלמוס-יותרת המוח והאשכים יכול להוביל לאוניכופתולוגיה.

עגלת קניות