, ,

קלומיד 50 כדורים 50 מ ג

$22.00

משפטי באיכות גבוהה קלומיד 50 כדורים 50 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: אנטי אסטרוגנים

חומר מוצר: קלומיפן ציטראט (קלומיד)

מינון וכמות: 50 כדורים 50 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו קלומיד 50 כדורים 50 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אולטימה-קלומיד הוא אולטימה פרמצבטיקהשם המותג של קלומיפן ציטראט (קלומיד), השייך לקטגוריה ולמחלקת תרופות המכונות מאפננים קולטנים לאסטרוגן סלקטיביים (דרשות). מאפנני קולטן אסטרוגן סלקטיביים שייכים למעמד רחב עוד יותר של תרופות המכונות אנטי אסטרוגנים. תרופה זו משמשת ברפואה המסורתית לטיפול במחלות כמו תסמונת שחלות פוליציסטיות, תסמונת שטיין-לבנטל, מטרורגיה, גלקטוריאה, אמנוריאה, תסמונת צ 'יארי-פרומל וכו'. בספורט, קלומיד משמש לשליטה יעילה באסטרוגן.

השפעות קלומיד

עבור סטרואידים אנבוליים המשמשים ספורטאים ומפתחי גוף, קלומיד יכול לשמש כנוגד אסטרוגן יעיל להקלה על תופעות לוואי לא רצויות של אסטרוגן של סטרואידים אנבוליים ארומטיים (כגון טסטוסטרון, דיאנאבול, בולדנון וכו').). תופעת לוואי לא רצויה אחת היא גינקומסטיה, המתייחסת להתפתחות רקמת השד כתוצאה מעודף רמות האסטרוגן בגוף.

בגלל ההשפעות האנטגוניסטיות של אסטרוגן על ההיפותלמוס, וכתוצאה מכך ייצור מוגבר של הגונדוטרופינים ל.ה. ו. פ. ש, ניתן להשתמש בקלומיד ביעילות להגברת ייצור הטסטוסטרון האנדוגני אצל גברים. זה חשוב במיוחד עבור אנשים שרוצים לשחזר תפקוד הורמונלי תקין בתוך שבועות של השלמת מחזור סטרואידים אנבוליים.

שימוש מומלץ

קלומיד נלקח דרך הפה עם כמות משמעותית של מים, בדרך כלל לאחר הארוחה. השיטה הנפוצה ביותר של שימוש היא לקחת את זה אחרי מחזור סטרואידים הושלם ורק פעם אחת את כל הרכיבים של הסטרואידים הם מחוץ לגוף. המינון המומלץ הוא בטווח של 50-100 מג ליום. משך השימוש במהלך הטיפול שלאחר המחזור הוא בין 2 ל -4 שבועות.

תגובות שליליות

כאשר לוקחים את התרופה בצורה לא נכונה, זה יכול להוביל להפרעות ראייה, דימום ותסמונת גירוי יתר בשחלות (כאשר נסוגים), גלי חום, אי נוחות בבטן ובמעיים, בחילות, הקאות, דיכאון והתקפים. בנוסף, קלומיפן הוא נוירוטוקסי למדי, המתבטא בהופעת נדודי שינה, כאבי ראש וסחרחורת.

התוויות נגד נטילת התרופה מסומנות כתפקוד לקוי של הכבד או הכליה, דימום ברחם של אטיולוגיה לא ברורה, כולל בעבר, ציסטות בשחלות, גידול יותרת המוח או אי ספיקת יותרת המוח, והריון.

בקטע גלולות קלומיד ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של אנטי אסטרוגנים.

משלוח קלומיד לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות