,

גונדוטרופין כוריוני אנושי 2000

$19.00

גונדוטרופין כוריוני אנושי איכותי 2000 למכירה

חומר מוצר: גונדוטרופין כוריוני אנושי

מינון וכמות: בקבוקון 1 (2000 יח/בקבוקון)

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

שלם באמצעות כרטיס אשראי, PayPal או ביטקוין

גונדוטרופין כוריוני אנושי 2000 על ידי סרומים בהרט הוא מוצר המכיל את החומר הפעיל, גונדוטרופין כוריוני אנושי (גונדוטרופין כוריוני אנושי). זהו הורמון המיוצר בעיקר על ידי נשים במהלך ההריון כפי שהוא מגרה את השחלות ומסייע להבטיח לידה בריאה. ההורמון פועל באופן דומה אצל גברים, הוא מגרה את האשכים לייצר טסטוסטרון וזרע המסייע להבטיח פוריות בריאה. לכן, גונדוטרופין כוריוני אנושי משמש מפתחי הגוף על מנת למנוע ניוון האשכים.

ההשפעות של נטילת גונדוטרופין כוריוני אנושי

לתרופה יתרונות רבים כאשר היא נלקחת בהתאם להמלצות השימוש.  גונדוטרופין כוריוני אנושי יכול לעזור כדי למנוע פוריות על-ידי חיזוק יצירת זרעונים ופעילות הזרע. מכיוון שהתרופה מקדמת זרע זרע פעיל, היכולת להרות ילד במהלך השימוש אפילו בסטרואידים החזקים ביותר אינה פוחתת.

זה משפר את הסינתזה של הורמונים במערכת הרבייה. לאחר מחזור סטרואידים אנבוליים, בדרך כלל, הייצור הטבעי של הורמונים כמו טסטוסטרון פוחתת. גונדוטרופין כוריוני אנושי מסייע לעורר את הייצור של טסטוסטרון והורמונים אחרים לרמה נורמלית.

התרופה יש פעולה מונעת נגד ניוון האשכים והוא יכול להפוך את הסימפטומים. זה מקדם את הגדלת איברי המין אם הם ירדו בגודל משימוש בסטרואידים.

איך לקחת את זה

גונדוטרופין כוריוני אנושי משמש במהלך או אחרי מחזורי סטרואידים כי הם יותר מ 6 שבועות משך ומכילים סטרואידים חזקים במינונים גבוהים. עבור מחזורים קצרים או "רכים" יותר, השימוש בתרופה זו אינו הכרחי.

המינון הממוצע של התרופה הוא מ 250-500יו בשבוע, אשר מחולק בדרך כלל 2/3 זריקות. מגבלת המינון המקסימלית של גונדוטרופין כוריוני אנושי כאשר משתמשים בו לאחר מחזור היא בערך 2000יו למשך 21 יום. אם לוקחים גונדוטרופין כוריוני אנושי במהלך מחזור סטרואידים, המינון צריך להיות לא יותר מ-500 יו.

משך השימוש בגונדוטרופין כוריוני אנושי משתנה בין 10 ל -21 יום, על בסיסו נלקחו סטרואידים במהלך המחזור וגם אורך המחזור.

תופעות לוואי

תגובות שליליות משימוש בגונדוטרופין כוריוני אנושי הן בדרך כלל קלות ומתרחשות רק עם שימוש לא נכון בתרופה. תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן אקנה, נפיחות או הגדלה של הערמונית והשדיים. אם ההמלצות לשימוש הן אחריו, תופעות לוואי אלה נמנעים.

בסעיף הזרקת גונדוטרופין כוריוני אנושי, אתה יכול לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של גונדוטרופין כוריוני אנושי.

משלוח גונדוטרופין כוריוני אנושי מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות