,

טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג 10 מיליליטר בקבוקון

$39.00

טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג 10 מ ל בקבוקון למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טסטוסטרון פרופיונאט

מינון וכמות: 10 מיליליטר בקבוקון 100 מ ג / מיליליטר

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג 10 מיליליטר בקבוקון עם כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טסטו-נכס -10 הוא אסתר הטסטוסטרון החי הקצר ביותר של היצרן מקסטרמה פארמה. המרכיב הפעיל של התרופה הוא טסטוסטרון עם תוספת של אסתר פרופיונאט קצר. טסטוסטרון פרופיונאט ניתן להשתמש כאשר עובדים על משקל עבור אלה שיש להם נטייה לתצהיר שומן מופרז, כמו גם אלה אשר בתחילה יש רמה מוגברת של אסטרוגן. במקרה זה, הסיכון לקבל תופעות לוואי יהיה מינימלי. עבור כל שאר משתמשי הסטרואידים, צורת האננתט של טסטוסטרון עדיפה.

היתרונות של טסטוסטרון פרופיונאט

אביזר הבדיקה, כפי שמכונה תרופה זו בספורט, כמו כל אחד מהטסטוסטרונים, כפוף להמרה להורמוני המין הנשיים (ארומטיזציה), אך בשל הכללתו המהירה בעבודה ותקופת פעולה קצרה, יש לה תדירות נמוכה ביותר של תופעות לוואי תלויות אסטרוגן.

כאשר משתמשים בטסטוסטרון פרופיונאט, אין הצטברות מוגזמת של מים, אין עלייה בלחץ הדם, הסיכון לגינקומסטיה הוא מינימלי, ומסת השריר שנצברה בעזרת פרופיונאט היא באיכות מעולה, קשיחות והגדרה. זו הסיבה שטסטוסטרון פרופיונאט, בשילוב עם תרופות אחרות בעלות אורך חיים קצר (סטנוזולול, טרנבולון אצטט, טורינבול), נפוץ כל כך בתהליך ייבוש ועיצוב מסת השריר בהכנה לפני התחרות ובהכנה לעונת החוף.

טסטוסטרון פרופיונאט נותן עלייה טובה לאינדיקטורים כוח. בשילוב עם דיאטה לירידה במשקל, הוא שורף שומן בצורה מושלמת, מונע פירוק שרירים ועוזר להתאושש מאימונים קשים.

איך לקחת את התרופה

מינון העבודה הסטנדרטי של טסטוסטרון פרופיונאט הוא 50-100 מג מיושם כל יומיים, הן בעבודה על השגת מסת שריר והן לייבוש. ספורטאים מתקדמים יכולים להשתמש במינונים גבוהים יותר מ-500 מג ל-1000 מג לשבוע.

טסטוסטרון פרופיונאט הוא תרופה טובה מאוד ורב תכליתית המציגה תוצאות טובות הן סולו והן בשילוב עם סטרואידים אנבוליים אחרים. כאשר עובדים על עלייה המונית, טסטוסטרון פרופיונאט משולב עם סטרואידים כמו מתאן, דקה, בולדנון, טרנבולון וטורינבול. בתקופות ייבוש, ככלל, משתמשים במחזור משולב הכולל פרופיונאט מ -100 מג כל יומיים וסטנוזולול דרך הפה או להזרקה 40-50 מג כל יומיים. קלנבוטרול ו מבערי שומן משמשים גם. ככלל, מחזור משולב לא יעלה על 6-8 שבועות, אחרת מבוא של גונדוטרופין יידרש.

שימוש נוסף בטסטוסטרון פרופיונאט הוא כי אסטרים קצרים משמשים בסוף מחזור, שבו תרופות עם תקופה ארוכה של פעולה שימשו, זה נעשה על מנת לקבוע במדויק את הזמן שבו צריך להתחיל.

תופעות לוואי

הסיכון לתופעות לוואי אסטרוגניות ממוזער עם צורה זו של טסטוסטרון. עם זאת, עם שימוש לא נכון, כמה תופעות לוואי עשויות להתרחש. אלה כוללים: זקפות תכופות, גינקומסטיה, סבוראה, אקנה, עור שמנוני, נשירת שיער, כאבי ראש, דיכאון, תוקפנות, חרדה או נדודי שינה.

בקטע הזרקת טסטוסטרון פרופיונאט תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח טסטוסטרון פרופיונאט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ נוסף.

אנו יכולים גם להמליץ על חבר תומך באתר אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טסטוסטרון פרופיונאט ולקבל ביקורות לא משוחדות על מותגים שונים של סטרואיד זה, מחזורי הטסטוסטרון פרופיונאט הטובים ביותר למתחילים, תוצאות ומחזור תקין.

עגלת קניות