,

פרבולן 100 מ ג

$123.00

פרבולן 100 מג איכותי משפטי למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טרנבולון הקסאהידרובנזילקרבונט

מינון וכמות: 10 אמפולות 100 מ ג / מיליליטר

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו פרבולן 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טרנבוקס דיפו הוא סטרואיד להזרקה המיוצר על ידי סקוט-אדיל פרמקיה בע מ. המרכיב הפעיל העיקרי של התרופה הוא צורה נדירה של טרנבולון הנקרא טרנבולון הקסהידרובנזילקרבונט, הנקרא בדרך כלל פרבולן. לסטרואיד החזק יש יחס אנאבולי ואנדרוגני חזק במיוחד של 500: 500 בהשוואה לטסטוסטרון, ולכן מומלץ ליטול את התרופה רק על ידי משתמשים מנוסים בסטרואידים אנבוליים אנדרוגניים.

מרבית הביקורות על התרופה מאפיינות את פרבולן כתרופה מצוינת ואיכותית המובילה לתוצאות מקסימליות. הם מציינים כי התרופה פועלת בהדרגה, אבל האפקטיביות שלה ואת ההשפעה החזקה ניתן לראות מן הזריקות הראשונות.

ההשפעות של פרבולן

עם השימוש בתרופה זו, המשתמש יקבל עלייה משמעותית במסת שריר בימים הראשונים של ניהול התרופה. התרופה אינה שומרת על נוזלים בגוף, ולכן השימוש בה מסייע בהשגת מסת שריר איכותית. יחד עם זאת, תהיה עלייה יוצאת דופן כוח, כמו גם ירידה בשומן הגוף. התרופה תמנע בנוסף תהליכים קטבוליים בגוף. פרבולן ממלא תפקיד גם בגירוי ייצור הורמון הגדילה. זה עשוי גם לספק עלייה בביצועים המיניים.

המלצות לשימוש

המינון השבועי של" טרן הקס "מאת סקוט-אדיל הוא 1-3 מ" ל (100-300 מ " ג) בשבוע. מינון זה מספיק כדי להשיג את התוצאות הרצויות. משך מחזור פרבולן צריך להיות בערך 8-10 שבועות, שימוש ארוך יותר עלול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

השימוש בפרבולן יכול לעשות גם סולו (עם טסטוסטרון כבסיס) וגם בשילוב עם תרופות אחרות. התרופה משולבת בדרך כלל עם מתנדינון, אוקסנדרולון, ווינסטרול, אוקסימתולון, פרימובולן ובולדנון.

תופעות לוואי אפשריות

פרבולן הוא סטרואיד חזק ומומלץ רק לגברים מכיוון שוויריליזציה יכולה להתרחש כאשר היא נלקחת על ידי נשים. זה לא מומר אסטרוגנים, אבל יש פעילות פרוגסטוגנית, ואם המינון הוא חריגה או המלצות לא אחריו, גינקומסטיה עלולה להתרחש. תופעות לוואי אפשריות אחרות כוללות אגרסיביות, בעיות שינה, הזעה מוגברת וצמיחת שיער.

כדי להפחית את ההשפעות השליליות של התרופה על הגוף, מומלץ להשתמש בגונדוטרופין וקברגולין בתוך המחזור שלך.

בסעיף הזרקת פרבולן ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח פרבולן לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

למידע נוסף על טרנבולון הקסהידרובנזילקרבונט ועל מחזורי הפרבולאן הטובים ביותר של מפתחי גוף מקצוענים

עגלת קניות