,

טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג

$33.00

טסטוסטרון פרופיונאט איכותי משפטי 100 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טסטוסטרון פרופיונאט

מינון וכמות: 10 אמפולות (100 מג/מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טסטוסטרון פרופיונאט 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טסטוסקוט הוא סטרואיד אנבוליים המיוצר על ידי חברת התרופות סקוט-אדיל פרמקיה בע מ ומבוסס על החומר הפעיל טסטוסטרון פרופיונאט. מבחן אביזר, כפי שהוא נקרא בקיצור, הוא אחד המבוקשים ביותר סטרואידים בפיתוח גוף. הוא מיועד לפיתוח מסת שריר וכוח, אך בשל המוזרויות של הפעולה שלו, הוא משמש לעתים קרובות יותר במהלך שלב חיתוך. זהו אסתר טסטוסטרון הפועל במהירות.

ההשפעות של טסטוסטרון פרופיונאט

מבחן נכס במיוחד יוזם את שעתוק של גנים, ובכך לשנות את מאזן החנקן בכיוון חיובי. בנוסף, זה מעלה את רמת גורם הגדילה דמוי האינסולין בשרירים ובכבד. זה גם גורם לריבוי תאי לוויין ברקמת השריר, שבגללם מתרחשות היפרפלזיה והתאוששות שרירים.

רשימת ההשפעות העיקריות ממחזור אבזר הבדיקה כוללת:

  • מסת שריר מוגברת. יחד עם זאת, בניגוד לתרופות אחרות, זו אינה שומרת על מים בגוף.
  • שריפת שומן, תוך שמירה על משטר דיאטה ואימונים
  • שיפור ההגדרה
  • הגדלת אינדיקטורים כוח
  • ליבידו מוגבר
  • הורדת רמת הכולסטרול בדם
  • סיכון מופחת למחלות עורקים כליליים 

המלצות שימוש

המינון הנסבל ביותר בנוחות של טסטוסטרון פרופיונאט הוא 50-100 מג, המוזרק כל יומיים. מינון זה מספיק להשגת מסת שריר ולמחזורי ייבוש. משך הזמן המומלץ של המחזור הוא בין 4 ל -6 שבועות.

טסטוסטרון פרופיונאט הוא תרופה טובה מאוד ורב תכליתית המציגה תוצאות טובות הן סולו והן בשילוב עם סטרואידים אנבוליים אחרים. כאשר עובדים על עלייה המונית, טסטוסטרון פרופיונאט משולב עם סטרואידים כמו מתאן, דקה, בולדנון, טרנבולון וטורינבול

בדיקת תופעות לוואי של פרופיונאט

תופעות הלוואי הקשורות לתרופה זו כוללות: זקפות תכופות, הירסוטיזם, גינקומסטיה, נשירת שיער, בצקת, תגובות אלרגיות, דימום אפשרי ממערכת העיכול, בחילה, צהבת, כאבי ראש, דיכאון, תוקפנות, חרדה, הפרעות שינה ופרשתיה. יתכנו כאבים, גירוד והיפרמיה באתר ההזרקה.

בקטע הזרקת טסטוסטרון פרופיונאט תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח טסטוסטרון פרופיונאט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ נוסף.

אנו יכולים גם להמליץ על חבר תומך באתר אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טסטוסטרון פרופיונאט ולקבל ביקורות לא משוחדות על מותגים שונים של סטרואיד זה, מחזורי הטסטוסטרון פרופיונאט הטובים ביותר למתחילים, תוצאות ומחזור תקין.

עגלת קניות