,

טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג 10 אמפולות

$34.00

טסטוסטרון פרופיונאט איכותי משפטי 100 מ ג 10 אמפולות למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טסטוסטרון פרופיונאט

מינון וכמות: 10 אמפולות (100 מג/מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג 10 אמפולות באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

מבחן מגנום-אבזר 100 הוא טסטוסטרון פרופיונאט, שהוא צורה נגזרת הניתנת להזרקה של ההורמון הגברי העיקרי, טסטוסטרון. אסתר הפרופיונאט הנוסף מאט את קצב שחרור הטסטוסטרון מאתר ההזרקה. לכן, טסטוסטרון פרופיונאט מהיר יותר מאסטרי טסטוסטרון אחרים, כמו סיפיונאט או אננתט, ודורש מינונים תכופים בהרבה.

כטסטוסטרון הניתן להזרקה, מדובר בתרופה בייצור המוני שיכולה להגדיל במהירות גם את גודל השריר וגם את חוזקו. טסטוסטרון פרופיונאט הוא צורה שונה של טסטוסטרון כאשר אסתר החומצה הקרבוקסילית (חומצה פרופיונית) מחוברת לקבוצת 17 בטא-הידרוקסיל. מחצית החיים של טסטוסטרון פרופיונאט הוא בערך יומיים לאחר ההזרקה.

השפעות טסטוסטרון פרופיונאט

  • מסת שריר מוגברת
  • שריפת שומן
  • שיפור ההגדרה
  • הגדלת אינדיקטורים כוח
  • ליבידו מוגבר
  • הורדת רמת הכולסטרול בדם
  • סיכון מופחת למחלות עורקים כליליים

המלצות לשימוש

טסטוסטרון פרופיונאט מוזרק בדרך כלל כל יומיים במינון של 50-100 מג והמחזור נמשך בדרך כלל 4-6 שבועות. משתמשים מנוסים עשויים לקחת מינון של עד 200-300 מג. אם נשים בוחרות ליטול סטרואיד זה, 25-50 מג כל 4-6 ימים יהיו די והותר.

תופעות לוואי

טסטוסטרון הוא ארומטיזציה בקלות בגוף אסטרדיול (אסטרוגן). אנזים הארומטאז אחראי על חילוף החומרים הטסטוסטרון הזה. עלייה ברמות האסטרוגן עלולה לגרום לתופעות לוואי כמו החזקת מים מוגברת, עלייה בשומן בגוף וגינקומסטיה. רמות טסטוסטרון מוגברות עשויות לייצר תופעות לוואי אנדרוגניות, כולל עור שמן, אקנה וצמיחת שיער בגוף ובפנים. גברים עם נטייה גנטית לנשירת שיער (התקרחות אנדרוגנטית) עשויים להבחין בהתקרחות מואצת. טסטוסטרון פרופיונאט הוא זריקה כואבת. הסיבה לכך היא שרשרת הפחמן הקצרה מאוד של אסתר החומצה הפרופיונית, העלולה לגרות את הרקמות באתר ההזרקה.

בקטע הזרקת טסטוסטרון פרופיונאט תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח טסטוסטרון פרופיונאט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ נוסף.

אנו יכולים גם להמליץ על חבר תומך באתר אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טסטוסטרון פרופיונאט ולקבל ביקורות לא משוחדות על מותגים שונים של סטרואיד זה, מחזורי הטסטוסטרון פרופיונאט הטובים ביותר למתחילים, תוצאות ומחזור תקין.

עגלת קניות