,

ציוד 300 מ ג

$76.00

ציוד משפטי איכותי 300 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: בולדנון לא מצילנת

מינון וכמות: בקבוקון 10 מיליליטר (300 מ ג / מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה שיווי משקל 300 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

מודגש-מקס הוא פיתוח איכותי של היצרנית הסינגפורית מקסטרמה פארמה. מוצרי החברה הם באיכות הגבוהה ביותר ומכילים 100% חומרי גלם מקוריים. המרכיב הפעיל במוצר זה הוא בולדן אנדסילנאט, הידוע גם בשם שיווי משקל.

מאפיינים של שיווי משקל

בולדנון אנדסילנט נקשר באופן פעיל לקולטני אנדרוגן, בניגוד לעמיתיו ננדרולון ומתנדרוסטנולון. בולדנון כמעט ואינו מסוגל להמיר לאסטרוגן ופרוגסטרון, ובכך ליצור אפקט של פיתוח שרירים איכותיים בלבד, עם החזקת מים מינימלית וללא שומן. אנדסילנאט הוא 1 אטום יותר מאשר דקנואט, ולכן משך הקורס יכול להיות עד 10 שבועות. ספורטאים הנוטלים שיווי משקל מציינים לעתים קרובות את התפתחות הכוח הפנומנלי, כמו גם שיפור באיכות השרירים ועידודם. בסוף הקורס, המשתמש יכול להרוויח + 12קילוגרם, ולפעמים אפילו יותר, בעוד השרירים לא נראים נפוחים, רק איכות ויובש להישאר. ככל שהנפחים גדלים, יש רק תופעת החזרה קלה, ולכן התוצאות נמשכות זמן רב.

הגברת התיאבון והמרצת המטופואיזיס היא גם תכונה חשובה של התרופה, ככל שתאי הדם האדומים יותר בדם, כך החמצן טוב יותר יישא לשרירים וזה סיבולת, כוח, כוח, מהירות, כמו גם הגדלת עוצמת ותדירות האימון.

מחצית החיים של בולדנון אנדסילנאט ארוכה מאוד (14 יום). בנוסף, החומר יכול להישאר בגוף במשך מספר חודשים או אפילו שנה, ולכן זה לא מומלץ לשימוש במהלך עונות ספורט פעיל כאשר הספורטאי חייב להיות בטוח של טוהר התוצאה הבדיקה סימום.

כיצד להשתמש בבולדנון

קורס שיווי משקל מורכב בהתאם לכיוון היעד של הספורטאי. זה מועדף בכל הספורט ובקרת המינון יכולה לספק לספורטאי סוגים שונים של שרירים, יבשים ומלאים כאחד. לעתים קרובות בולדנון מושם בהשוואה לננדרולון דקנואט. מדובר בשתי תרופות שונות והן פועלות באותה צורה אחרת, אך בסופו של דבר הספורטאי מקבל את אותן תוצאות. נטילת דקה במחזור סולו לרוב אינה מתרחשת ללא תופעות לוואי. עם זאת, כאשר משתמשים בו במחזור עם בולדנון, הכל הרבה יותר פשוט.

אצל גברים המינון הממוצע של שיווי משקל הוא 400-600 מג לשבוע, מחולק ל -2 זריקות. אך משתמשים מסוימים יכולים להגדיל את המינון עד 1000 מג לשבוע. הכל תלוי בניסיון שלהם בשימוש בסטרואידים אנבוליים.

אצל נשים המינון הממוצע הוא 25-50 מג לשבוע, אך יש להיזהר מאוד. אם אתה רואה תופעות לוואי חמורות, הפסק להשתמש בבולדנון או הפחת את המינון.

כאמור לעיל, בולדנון יכול לתת תוצאות טובות הן בתקופת הייבוש והן בתקופת הנפח. במחזור ייבוש, התרופה משולבת בצורה מושלמת עם ווינסטרול או טרנבולון. כאפקט, המשתמש יכול להרוויח עד 7קילוגרם של שרירים נקיים ויבשים, כמו גם להפחית את רמת השומן תת עורית על ידי כמה אחוזים. לקבלת רווח המוני, קח בולדנון בשילוב עם דיאנאבול או טסטוסטרון אננתט. לקבלת האפקט הטוב ביותר, לקחת תזונה ספורט בצורה של חלבון ובי. סי. איי באופן קבוע. והשתמש גם בפרובירון, 100 מג ליום, החל מהשבוע השלישי של הקורס, כך שהפרשת הטסטוסטרון האנדוגני לא תפחת.

תופעות לוואי

מהלך של שיווי משקל הוא די קל, אין כמעט תופעות לוואי. הם משותפים לרוב הסטרואידים ולא יפריעו למשתמש אם המינון מוערך יתר על המידה. תופעות לוואי כמו עור שמנוני, צמיחת שיער חריגה, אקנה, צרידות והעמקת הקול, נשירת שיער על החלק העליון של הראש הם נדירים מאוד. לרוב אקנה על החזה, הגב, באזור הכתף אצל אנשים נוטים לאקנה. לכן, זה הכרחי להשתמש בסבון אנטיבקטריאלי קרם במהלך השימוש של סטרואידים זה.

בדיוק כמו ביקורות בולדנון מבטיח, ספורטאים לעתים קרובות לציין תיאבון מדהים. במהלך הקורס יש להפנות את התיאבון העז למזונות חלבוניים, להפחית מעט פחמימות ולחסל שומנים.

על ידי רכישת בולדנון ממקסטרמה, הלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים לחלוטין בבטיחות ובאמינות הסטרואידים. כל ספורטאי שרוצה לקנות שיווי משקל, רוצה להיות בטוח שהם מזריקים בולדנון לא פעיל, ולא איזה תחליף. לכן, מקסטרמה פארמה יצרה מערך הבדלים מן המניין בכל יחידת מוצר כדי לשמור על ההגנה על המוצר מפני זיופים.

בסעיף הזרקת שיווי משקל אתה יכול לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח של בולדנון אונדסילנט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות, אתה יכול תמיד קשר שלנו שירות לקוחות צוות שישמח לעזור.

עגלת קניות