,

טורינבול 50 כדורים 10 מ ג

$60.00

משפטי באיכות גבוהה טורינבול 50 גלולות 10 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר מוצר: 4-כלורודהידרומתיל טסטוסטרון

מינון וכמות: 50 כדורים 10 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טורינבול 50 כדורים 10 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טורינבול הוא סטרואידים אוראליים חזקים על ידי אלפא פארמה כדי לעזור לך להשיג ביצועי כוח גדולים אפילו למתחילים. המרכיב הפעיל הוא 4-כלורודהידרומתיל טסטוסטרון (טורינבול). זה מאוד פופולרי בקרב ספורטאים, שכן היא תרופה באיכות גבוהה ואמינה. התרופה מגדילה את עובי סיבי השריר מבלי לשמור על נוזל בתוכו.

השפעות טורינבול

התרופה יש מספר השפעות חיוביות כאשר נעשה שימוש נכון:

  • עלייה במדדי הכוח
  • עלייה קלה במסת השריר
  • רמות סיבולת מוגברות
  • תיאבון מוגבר
  • מחווני מהירות משופרים.
  • יישום

המינון הממוצע של טורינבול הוא בין 20 מג ל -30 מג ליום (2-4 טבליות). עדיף לקחת את התרופה במינון המומלץ, שכן חריגה זה יכול להוביל לתוצאות בלתי רצויות. אם המשקל שלך הוא יותר מ 90 ק ג, אתה כבר לא מתחיל השימוש בסטרואידים, אז אתה יכול להגדיל את המינון עד 40 מ ג ליום. עם זאת, למרות האיכות והאמינות של התרופה, עדיף לקחת את זה במינונים מתונים תוך ביצוע ההמלצות. מומלץ גם לעבור מחזור לאחר המחזור. 

תופעות לוואי

למרות ארומטיזציה מינימלית של התרופה, תופעות לוואי עשויות להתרחש, כגון בעיות עם העור, הערמונית, הכבד, נשירת שיער, ואת מערכת העיכול מוטרד. תופעות לוואי אלה מתרחשות בדרך כלל כאשר המינון עולה על התרופה נלקח באופן שגוי, כמו גם משימוש ארוך מדי. אם ברצונך להשיג את התוצאות הרצויות מבלי לגרום לבעיות בריאות, אנו ממליצים לך לבצע את ההוראות ולעקוב אחר ההמלצות.

ביקורות

ניתוח של ביקורות מקוונות של התרופה מראה כי הם חיוביים בעיקר. אנשים רבים מציינים כי התרופה יעילה, עוצמתית, משתלמת, זולה ולא מזיקה אם מקפידים על ההמלצות.

בסעיף גלולות טורינבול אתה יכול לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח טורינבול לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות