,

פרובירון 25 מ ג 30 גלולות

$55.00

פרווירון איכותי משפטי 25 מ ג 30 כדורים למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר מוצר: מסטרולון (פרובירון)

מינון וכמות: 30 כדורים 25 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו פרווירון 25 מג 30 כדורים באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

פרובירון 25 היא תרופה של מגנום פרמצבטיקה, שהמרכיב הפעיל שלה הוא מסטרולון. זוהי תרופה הורמונלית בעלת פעילות אנדרוגנית מתונה ומשפרת את תפקוד הזיקפה באופן משמעותי. האינדיקציות הטיפוליות שלה כוללות; היפוגונדיזם; הפרעות פסיכו-וגטטיביות ויכולת עבודה מופחתת הקשורה לירידה בפעילות המינית, סטריליות גברית (עם אוליגוספרמיה ואי-ספיקה של תאי ליידיג); אנמיה אפלסטית. פרובירון משמש לעתים קרובות בפיתוח גוף במהלך מחזור של סטרואידים אנבוליים למגוון מטרות.

מאפיינים של פרובירון

פרובירון משפר את האיכות ומגדיל את מספר תאי הזרע. זה מפצה על היעדר צמיחת אנדרוגן, מגרה התפתחות איברי המין הגבריים, מגביר את החשק המיני והמרץ המיני; זה מראה פעולה אנבולית ומגדיל את כמות החלבון המצטברת ברקמות, במיוחד ברקמת השריר; זה מאיץ את צמיחת העצם ואת קצב סגירת האפיפיזות; זה מגרה אריתרופואזיס. במינונים מומלצים זה לא מפחית את הזרע. לתרופה אין רעילות כבד.

על פי כמה נתוני מחקר, הוכח כי פרובירון הוא נוגד דיכאון טוב. מסטרולון ואמיטריפטילין שימשו לניסוי. שתי התרופות הראו תוצאות טובות בצורה של שיפור במצב הרוח. עם זאת, מסטרולון התגלה כפחות רעיל לגוף האדם ועם פחות תופעות לוואי.

הוראות שימוש

התרופה צריכה להילקח בעל פה עם מים וללא לעיסה. המינון המומלץ של פרובירון על ידי מגנום פרמצבטיקה הוא 2-6 טבליות ביום (25 מג נלקח 2-6 פעמים במהלך היום.) פרובירון נלקח בדרך כלל במחזורים של 6-12 שבועות.

תופעות לוואי

תופעת לוואי שכיחה משימוש בפרובירון היא זקפות תכופות מדי או ארוכות מדי (זה נעלם כאשר המינון מופחת או מופסק). תופעות לוואי נדירות כוללות שינויים שפירים או ממאירים בכבד.

התוויות נגד לשימוש בתרופה זו הן רגישות יתר לחומר הפעיל או לרכיבים אחרים של התרופה וסרטן הערמונית.

בסעיף גלולות פרובירון ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח פרובירון לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות