,

אבנפיל 4 כדורים 200 מ ג

$32.00

אבנפיל איכותי משפטי 4 כדורים 200 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: אוונפיל

מינון וכמות: 4 כדורים 200 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנה אבנאפיל 4 כדורים 200 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אבנה -200 היא תרופה דרך הפה לטיפול בתפקוד המיני שיש לה פעולה מהירה ותופעות לוואי מינימליות. התרופה מיוצרת על ידי תרופות הזריחה המכילות את החומר הפעיל אבנאפיל. הוא שייך לקבוצת תרופות הנקראות מעכבי פוספודיאסטרז מסוג 5 (פד 5) המשמשים לטיפול בבעיות זיקפה (אימפוטנציה) אצל גברים.

תכונות סמים ואפקטים

אבנאפיל הוא מעכב סלקטיבי של פ. ד. 5 שנמצא בשריר הקורפוס קברנוסום, הערמונית, שלפוחית השתן, שריר החלק של כלי הדם והקרביים, שרירי השלד, השופכה, טסיות הדם, הכליות, הריאות, המוח הקטן, הלב, הכבד, האשך, שלפוחית הזרע והלבלב. על ידי עיכוב הפעולה של פ.ד. 5 התרופה מגדילה את כמות הסי. ג. מ. פ. אשר משפרת את תפקוד הזקפה כל עוד יש גירוי מיני. התרופה מרחיבה את כלי הדם בגוף, בעיקר באזור איברי המין, מה שמאפשר את כמות זרימת הדם הדרושה לזקפה.

איך לקחת את התרופה

תרופות הזריחה מייצרות אוונפיל בטבליות של 200 מג אשר נלקחות דרך הפה. המינון המקסימלי המומלץ לגברים הוא 1 טבליה של 200 מג לכל 24 שעות. יש ליטול אותו עם או בלי אוכל וכ -15 דקות לפני פעילות מינית על מנת להשיג יעילות מרבית מהתרופה.

תופעות לוואי

אין תופעות לוואי רבות הקשורות לתרופה זו, אבל תמיד יש אפשרות שהם עלולים להתרחש. כמה תופעות לוואי אפשריות עשויות להיות כאבי ראש, גלי חום או כאבי גב.

בקטע גלולות אבנאפיל תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

מוצר זה יסופק תוך 10-15 ימי עסקים עם משלוח דיסקרטי.

עגלת קניות