,

טדלפיל 4 כדורים 20 מ ג

$15.00

משפטי באיכות גבוהה תדלפיל 20 מ ג 4 גלולות למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: תדלפיל

מינון וכמות: 20 מ ג 4 כדורים

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו תדלפיל 20 מג 4 כדורים בכרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

קטגוריות: , תגית:

טדסיפ 20 היא תרופה דרך הפה המיוצרת על ידי חברת התרופות ציפלה. המרכיב הפעיל העיקרי של התרופה הוא חומר הנקרא תדלפיל (המכונה בדרך כלל סיאליס). תדלפיל שייך לקבוצת תרופות הנקראות מעכבי פוספודיאסטרז ומשמש באופן קבוע לטיפול בבעיות בתפקוד המיני הגברי כמו אימפוטנציה או תפקוד לקוי של זיקפה. אנשים רבים מעדיפים טדלפיל על פני טיפולים אחרים אד בשל משך הפעולה הארוך ביותר שלו.

פעולה ותוצאה

עם גירוי מיני, חומר כימי הנקרא תחמוצת החנקן (לא) משתחרר לפין וזה חיוני לייצור מונופוספט גואנוזין מחזורי). הוא אחראי על ההתכווצות וההרחבה של כלי הדם, כך שככל שמיוצר יותר לחץ דם, כך יש יותר זרימת דם לאיבר המין. סוג פוספודיאסטרז 5 (פד 5) הוא האנזים שאחראי לגרימת ייצור נמוך של ס.ג. מ. פ.

תדלפיל פועל על ידי עיכוב פעולת האנזים פד 5 בגוף. לכן, תדלפיל מגביר את ייצור הסי. ג. מ. פ. ואז אדם מסוגל להשיג ולשמור על זקפה בצורה יעילה יותר.

איך לקחת טדלפיל

המינון המומלץ של תדלפיל הוא לא יותר מ 1 טבליה (20 מג) לכל 24 שעות. קח את זה בפה עם הרבה מים. באופן אידיאלי, התרופה צריכה לקחת 30-45 דקות לפני שאתה מתכנן לקיים יחסי מין עבור יעילות מקסימלית. ההשפעות של התרופה, לעומת זאת, תימשך עד 36 שעות. שים לב כי אלכוהול יכול להפחית את ההשפעה של התרופה.

תופעות לוואי

תופעות הלוואי השכיחות ביותר הקשורות לשימוש בטבליות טדלפיל הן כאבי ראש, הפרעות בעיכול, כאבי גב, אדמומיות בפנים או שטיפות, אף סתום או בחילה קלה.

בקטע גלולות טדלפיל ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

משלוח תדלפיל לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות