,

פרובירון 50 כדורים 25 מ ג

$65.00

פרווירון איכותי משפטי 50 כדורים 25 מג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר מוצר: מסטרולון

מינון וכמות: 50 כדורים 25 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו פרווירון 50 כדורים 25 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

פרוביבול הוא מוצר המבוסס על מסטרולון, הנקרא גם פרובירון, שהוא סטרואיד שנמצא ברמה דומה למסטרון. מסטרולון הוא חומר דרך הפה הנוטל לאחר דיהידרוטסטוסטרון. בפרט, זה חלקיק דיהידרוטסטוסטרון 1-מתיל. אחד השינויים המרכזיים שיש למתיל דיהידרוטציה במקום ספציפי זה מאפשר להשתמש בפרובירון דרך הפה. הוא משמש בספורט כסוכן יעיל לחיתוך מחזור או משמש גם במהלך טיפול שלאחר מחזור.

השפעות פרובירון

פרובירון הוא סטרואיד רב-תכליתי שיש לו את ההשפעות הבאות בעת השימוש בו:

  • הפחתת שומן
  • מעכב ארומטיזציה
  • מגביר מסת שריר רזה
  • משפר את ההשפעות של סטרואידים אחרים

מינונים של פרובירון

המינון הרגיל של פרובירון הוא בסביבות 50 מג עד 100 מג ליום, אם כי אנשים השתמשו בכל מקום עד 250 מג מבלי להיתקל בתסמינים מרכזיים. מומלץ להתחיל עם מינון נמוך יותר ולהגדיל בהדרגה את המינון תוך הערכת הסובלנות שלך לתרופה. משך השימוש בפרובירון צריך להיות לא יותר מ -3 חודשים אחרת הסיכון לתופעות לוואי גדל.

תופעות לוואי הקשורות לפרובירון

פרובירון בדרך כלל לא גורם לרמה אפית של תסמינים. כמה תופעות לוואי נדירות נעות בין אובדן החשק המיני לבעיות זיקפה. זה מסוכן עבור נשים להשתמש בתרופה זו שכן היא מפחיתה את רמת האסטרוגן פתוח. זה יכול לעורר ויריליזציה. אבל, ככלל, עם שימוש נכון של מוצר זה אלפא פארמה, השפעות שליליות לא מתרחשות.

בסעיף גלולות פרובירון ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח פרובירון לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות