,

טדלפיל 10 מ ג

$35.00

משפטי באיכות גבוהה טדלפיל 4 כדורים 10 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: תדלפיל

מינון וכמות: 4 כדורים 10 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו תדלפיל 4 כדורים 10 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טבליות סיאליס 10 מג

טבליות סיאליס 10 מג הן אחד המוצרים הנפוצים ביותר לטיפול בבעיות זיקפה אצל גברים. סיאליס גנרי מכיל אנלוגי של המרכיב הידוע טדלפיל בצורה של שילוב של תמציות אפרודיזיאק צמחים. זה גנרי של בית המרקחת סיאליס, אבל במחיר הרבה יותר טוב עם פעולה משופרת. זהו מצב בו לא ניתן להגיע לזקפה או לקיים אותה, מה שמפריע למהלך הרגיל של קיום יחסי מין. יותר ויותר גברים סובלים מבעיות זקפה עקב חיים מלחיצים קדחתניים. אל תהיה אחד מהם. סוף הבעיות! טבליות סיאליס 10 מג הן המוצר עבורך! קבל את הביטחון העצמי שלך בחזרה עכשיו עם סיאליס! המרכיב הפעיל של גלולת סיאליס עוזר להרחיב את כלי הדם של הפין ולמלא אותם בדם. כך אתה ליהנות באיכות, חזק וארוך טווח זקפה. המוצר סיאליס הוא ללא הורמונים ובטוח לחלוטין.

סיאליס היא ככל הנראה בין גלולות הזקפה הגבריות הפופולריות ביותר הקיימות בשוק. הוא ארוז כ -10 טבליות סיאליס בקופסה מתכתית מפוארת עם חומר פעיל של 20 מג. בכל טבליה אחת. החומרים הפעילים הכלולים בפנים מקבילים לטדלפיל. ההבדל בין סיאליס, ויאגרה (סילדנאפיל ציטראט) ולויטרה (ורדנאפיל) הוא שלטדלפיל (סיאליס) יש פעולה ארוכה יותר (17.50 שעות) לעומת ויאגרה (4.0-5.0 שעות) ולויטרה (4.0-5.0 שעות). זה מוסיף לפעולה ארוכה יותר. זו הסיבה שסיאליס מכונה לעתים קרובות ' גלולת סוף השבוע.

מאז נובמבר 2012. תדלפיל נקבע על ידי רופאים בגרמניה כתרופה לטיפול בתסמונות שפירות ומחלות ערמונית אצל גברים.

טבליות סיאליס 10 מג

בזכות ממריץ המין הזה תשכחו מבעיות זקפה. בעזרת כדור סיאליס אחד בלבד אתה מחזק את הכוח המיני שלך, משפר את התחושה ונהנה מזקפות ארוכות וקשות יותר. לספק את כל הרצונות של השותף שלך, וליהנות מעשה מיני ללא דאגות. היתרון של סיאליס גנרי על פני ויאגרה רגילה הוא שפעולתו נמשכת עד 36 שעות. כגירוי מיני חובה. הגלולה לא תעזור לך אם אינך סובל מבעיות זיקפה. עם זאת, זה לא רק אפשרי לחזור על המעשה המיני מיד לאחר שפיכה, אלא גם ליהנות הנאה הרבה יותר גדול רק בנוכחות גירוי מיני. מאוד שימושי במאבק אימפוטנציה ובעיות זקפה.

סיאליס 10 זמין באריזה של 10 טבליות של 20 מג.

תרופות גנריות כבר צובר פופולריות לאחרונה בשל העובדה כי המחיר הוא הרבה יותר זול, ועל חשבון, אתה מקבל את אותה איכות של בית מרקחת ידוע ממריצים מיניים.

קבלה: 1 טבליה סיאליס טדלפיל נלקחת 45 דקות לפני קיום יחסי מין. טבליה אחת של סיאליס כל 24 שעות. אין לחרוג מהמינון המומלץ של סיאליס. אין צורך במרשם. לאנשים מעל גיל 18. לא להילקח על ידי נשים. סיאליס 10 אינו רצוי לשימוש עם מוצרים המכילים חנקתי פופרס. אלכוהול ומזון שומני עלולים לפגוע בפעולת גלולת הסיאליס ואינם מומלצים. אל תשתמש בו אם אתה אלרגי למרכיב הסיאליס טדלפיל. אם זקפה נמשכת זמן רב מדי ללא שפיכה מתרחשת לשתות 1-2 כוסות מים.

סיאליס עם משלוח מהיר ודיסקרטי, מחיר עליון! ארוז בחבילת מתכת נוחה המכילה 10 טבליות.

בנוסף לסיאליס הגנרית, אנו מציעים גם את בית המרקחת הסטנדרטי סיאליס.

עגלת קניות