,

אוקסנדרולון 10 מ"ג

$102.00

חוקי Anavar באיכות גבוהה 10 מ"ג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

מינון וכמות: 50 כדורים 10 מ ג

אתה יכול לקנות את המוצר הזה באינטרנט ולשלם עם כרטיס אשראי, PayPal או ביטקוין.

אנאבר משמש לא רק ספורטאים מנוסים, אלא גם חדשים בפיתוח גוף. כל אחד יכול לקחת קורס של אוקסנדרולון (אנאבר) מהיצרן אלפא פארמה. סטרואיד זה מתאים ביותר למרימי משקולות, לדגמי ביקיני ולמי שרוצה לשפר את הכוח והסיבולת, תוך השארת מסת השריר ללא שינוי.

השפעות אנאבר

תוכלו לפתח שרירים קשים, אשר חשובים ביותר עבור כל ספורטאי מתכונן לכל תחרות. אפילו חובבים מזדמנים משתמשים לעתים קרובות בסטרואיד זה כדי לשמור על שריריהם אקספרסיביים ככל האפשר. יש להזכיר כי אוקסנדרולון משמש אתלטים במשך זמן רב מאוד. עבור המין הנשי, זה בדרך כלל מתנה משמים. אלפא פארמה אוקסנדרולון עוזר להגדיל באופן משמעותי את כושר גופני לרדת במשקל במהירות, במיוחד עבור נשים. ספורטאים מציינים את הקלות והיעילות של קורסים עם אוקסנדרולון, היעדר תופעות לוואי ויכולת להתאמן טוב יותר ללא עייפות. התוצאה היא דמות רזה עם כמות מתונה של מסת שריר.

קורס אוקסנדרולון ומינון

המינון של אנאבר מאלפא פארמה נע בין 20-80 מג ליום. עם זאת, עבור כל אדם, ערך זה צריך להיות נבחר בנפרד, תוך לקיחה בחשבון את כל המאפיינים של הפרט. אם אתה לוקח סטרואיד זה בין קורסים, המינון לא יעלה על 40 מג לגברים ו -20 מג לנשים.

ניתן לשלב בקלות אוקסנדרולון מאלפא עם סטרואידים אחרים: עם קלנבוטרול, סטנוזולול, טסטוסטרונים או מאסטרון. חובה לחלק את המינון היומי למספר חלקים ולמתוח את הצריכה במשך כל היום. עדיף לקחת את זה שעתיים לאחר הארוחה, במיוחד אם יש לך בעיות עם עיכול, ולכן החומר נספג טוב יותר על ידי הגוף.

כמו כן, אנאבר מצוין כסטרואיד לתמיכה במהלך מחזור משקל. בדרך כלל משתמשים בשילובים עם אוקסימתולון או מתנדרוסטנולון. זה יאפשר לך להשיג את כמות המסה הנדרשת וליצור את התוצאה הרצויה. בסוף הקורס מוזרקים לגוף טסטוסטרון אנדקנואט או מתנולון בנוסף לאנאבר. למי שגופו אינו סובל זריקות טסטוסטרון, פותח סטרואיד הנקרא ננדרולון דקנואט.

כיצד לקחת את התרופה כראוי?

אם תחליט לעבור קורס של אוקסנדרולון, עליך ללמוד עוד על תכונותיו. סטרואיד זה רעיל נמוך; תופעות לוואי נדירות ביותר. תופעות לוואי מאוקסנדרולון מתרחשות רק אם חורגים מאוד מהמינון שנקבע מספר פעמים ברציפות.

עם זאת, למרות סטרואידים אינו רעיל מאוד, קורס ארוך יוביל כמה בעיות בכבד. זאת בשל העובדה כי התרופה היא 17 אלפא אלקילציה. אין להעריך יתר על המידה את הסכנה של ההשפעות הרעילות, אבל זה חייב להילקח בחשבון כאשר לוקחים את הקורס. כמו כן, סטרואידים אנבוליים מ אלפא פארמה עלול לגרום לבעיות בריאותיות אצל נשים, אם הם לוקחים את התרופה במינונים גבוהים.

ספורטאים ביקורות על אוקסנדרולון מאלפא פארמה

אם אינך יכול להחליט לרכוש תרופה זו, ביקורות הספורטאים בהחלט יעזרו לך. זה יהיה מאוד שימושי, במיוחד אם אתה לא בקי פרמקולוגיה. מה אומרים הספורטאים על אוקסנדרולון? ישנן ביקורות רבות באינטרנט המכילות אישורים רבים על יעילות התרופה, על תמימותה ועל התשואה הגבוהה שלה.

אין שום סיבה לפקפק גם באיכות, מכיוון שאלפא פארמה עובדת בשוק התרופות מזה זמן רב והתבססה כיצרנית אמינה המהימנה על ידי ספורטאים מקצועיים רבים. הבטיחות של אוקסנדרולון ברורה גם היא, מכיוון שהיא משמשת ברפואה במשך זמן רב מאוד.

בקטע גלולות אנאבר ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

מוצר זה יסופק תוך 10-15 ימי עסקים עם משלוח דיסקרטי.

עגלת קניות