,

קמגרה 4 כדורים 100 מ ג

$12.00

משפטי באיכות גבוהה קמגרה 4 גלולות 100 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: ציטראט סילדנאפיל

מינון וכמות: 4 כדורים 100 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו קמגרה 4 כדורים 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

קמגרה לעיסה היא תרופה המיוצרת על ידי חברת התרופות אג ' נטה פארמה. זוהי תרופה היא צורה חלופית של טיפול אד לטבליות קשות טיפוסי. טבליות אלה רכות וקלות ללעיסה ולכן הן נהדרות לאנשים שלא אוהבים או מתקשים לבלוע טבליות קשות. לטבליות לעיסה אלה יש אותה כמות של החומר הפעיל, סילדנאפיל ציטראט, כמו שהטבליות האחרות נוצרות והן פועלות בדיוק באותו אופן. הבדל אחד הוא כי קמגרה לעיסה מגיע 4 טעמים פירותיים שונים (בננה, אננס, תפוז, תות).

פעולה ואפקטים

לסילדנאפיל יכולת להגביר את זרימת הדם לאיבר המין בעקבות גירוי מיני. כאשר ההמלצות לשימוש בתרופה זו נעשות בצורה נכונה, סילדנאפיל תוכל לעזור לגברים להתגבר על בעיות זיקפה רבות. מרכיבי התרופה מסוגלים גם להפחית הסתבכויות של ורידים באזור איברי המין אשר מוודא שאין חסימה בדרך של זרימת הדם. זה מבטיח התקשות טבעית של הפין.

איך לקחת סילדנאפיל

אתה צריך לקחת את התרופה באופן אידיאלי כחצי שעה לפני שאתה רוצה לעסוק בפעילות מינית. כל עוד יש גירוי מיני (עוררות), אז ההשפעות של סילדנאפיל יימשכו 4 עד 6 שעות, או אולי אפילו יותר. אתה צריך לקחת רק 1 טבליה ליום (24 שעות) ולוודא שאתה ללעוס את הטבליה לפני בליעה כדי למקסם את האפקטיביות. שים לב שאכילה או שתייה של אשכולית יכולה להעלות את רמת הדם בגופך ולעכב את הזמן שלוקח לתרופה זו לעבוד.

תגובות לוואי אפשריות

תופעות לוואי מהשימוש בתרופה זו הן בדרך כלל קלות וצריכות להתפוגג במהירות. אלה כוללים דברים כגון כאבי ראש, גלי חום, ראייה מטושטשת, מחניק או נזלת, בחילה או סחרחורת. באופן קבוע, תופעות לוואי אלה יתרחשו עקב התייבשות ולכן ניתן להימנע מהן על ידי שתיית מים רבים במהלך השימוש בתרופה זו.

בסעיף גלולות סילדנאפיל ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

משלוח סילדנאפיל לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות