,

קמגרה 100 מ ג 4 גלולות

$15.00

משפטי באיכות גבוהה קמגרה 100 מ ג 4 גלולות למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: ציטראט סילדנאפיל

מינון וכמות: 4 כדורים 100 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו קמגרה 100 מג 4 כדורים באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

קמגרה גולד 100 מאת אג ' נטה פארמה היא תרופה שנוצרה לטיפול בבעיות זיקפה ובעיות אימפוטנציה אצל גברים. תרופה זו חולקת את אותו מרכיב פעיל כמו ויאגרה, שהוא סילדנאפיל ציטראט. סילדנאפיל הוא החומר האחראי להגברת יעילות זקפות הפין כאשר קיימת עוררות מינית.

ההשפעות של סילדנאפיל

כאשר ההמלצות לשימוש הן אחריו, סילדנאפיל יוכל לעזור לגברים להתגבר על בעיות זיקפה רבות. היעילות הגבוהה של התרופה נובעת מיכולתה להגביר את איכות זרימת הדם וכן להפחית את ההסתבכויות בוורידים. יחד, פעולות אלה מבטיחות כי אין חסימה בדרך להתקשות הטבעית של הפין.

המלצות שימוש

באופן כללי, התרופה נלקחת כ-30 דקות לפני שאתה מתכנן לקיים פעילות מינית וההשפעות יימשכו 4-6 שעות. זכור כי התרופה תציג את השפעותיה רק כאשר קיימת עוררות מינית. הימנע לוקח יותר מ 1 טבליה לכל 24 שעות. אין ללעוס או לרסק את הגלולות מכיוון שהדבר עשוי להפחית את היעילות, פשוט לבלוע את הגלולה כולה ולשטוף אותה במים.

תגובות שליליות

תופעות לוואי מהשימוש בתרופה זו הן בדרך כלל קלות וצריכות להתפוגג במהירות. אלה כוללים דברים כגון סחרחורת, פריחות, כאבי ראש, כאבי בטן, מחניק/נזלת, כאבי גב, בחילה, או גלי חום. במקרה של מנת יתר או תגובות אלרגיות למרכיבי התרופה, עלולות להופיע תופעות לוואי חמורות יותר.

בקטע גלולות סילדנאפיל תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

משלוח סילדנאפיל לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות