, ,

קלומיד 100 כדורים 50 מ ג

$37.00

משפטי באיכות גבוהה קלומיד 100 כדורים 50 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: אנטי אסטרוגנים

חומר מוצר: קלומיפן ציטראט (קלומיד)

מינון וכמות: 100 כדורים 50 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו קלומיד 100 כדורים 50 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

פרטוגארד -50, המיוצר על ידי ריפוי פארמה, הוא התרופה היעילה ביותר לחיסול תופעות לוואי אסטרוגניות. המרכיב הפעיל העיקרי הוא קלומיפן ציטראט, המכונה בדרך כלל קלומיד. מרכיביו הפעילים משפיעים על הגידול והשיקום של התהליכים הטבעיים של ייצור הטסטוסטרון אצל גברים, מה שמסביר את הפופולריות המיוחדת של קלומיד בקרב מפתחי הגוף. תרופה זו משמשת גם ברפואה המסורתית, במיוחד לטיפול במחלות כמו תסמונת שחלות פוליציסטיות, תסמונת שטיין-לבנטל, מטרורגיה, גלקטוריאה, אמנוריאה, תסמונת צ 'יארי-פרומל וכו'. למטרות רפואיות, הוא משמש לא רק כטיפול, אלא גם כסוכן מניעתי מעולה.

יעילות

בעיקרון, תרופה זו משמשת לאחר מחזור של סטרואידים, מכיוון שניתן להשתמש בה כדי למזער או להיפטר לחלוטין מתגובות לוואי אפשריות לאחר נטילת תרופות סטרואידים. בנוסף, קלומיד מותר גם לשמש במהלך כל מחזור של סטרואידים, עם זאת, הוא משמש בעיקר כטיפול שלאחר מחזור. ספורטאים רבים בוחרים ליטול קלומיד לאחר מחזור סטרואידים על מנת לשחזר במהירות את התהליכים הטבעיים של סינתזת הטסטוסטרון.

קלומיד מכיל רכיבים הממזערים את רמת האסטרדיול, ומשפיעים באופן פעיל על הקולטנים של הורמון זה, במקביל, התרופה מסייעת לחדש את הסינתזה של הורמון הלוטניזציה בגוף. ראוי לציין כי תהליכי סינתזת הטסטוסטרון תלויים בהורמון הלוטניזציה.

איך לקחת את זה

המינון של קלומיד משתנה בהתאם למטרות. הכמות האופטימלית של התרופה נקבעת על ידי מומחה בנפרד, ובהתחשב בגורמים כגון אי סבילות אישית לאחד או יותר מרכיבים של התרופה ואת מצב הבריאות הכללי של הגוף.

כאשר הוא נלקח כדי להשיג תוצאות ביצועים בספורט, הוא משמש בעיקר במינון יומי שלא יעלה על 150 מג. משך הזמן האופטימלי ביותר של נטילת התרופה בטיפול שלאחר מחזור הוא תקופה של 2-4 שבועות. במקרה זה, המינון לא צריך ללכת מעבר 50-100 מג. מינון זה ומשך המחזור הוא האופטימלי ביותר על מנת לקבל את האפקט המקסימלי מנטילת קלומיד.

תופעות לוואי

ההשפעות השליליות העיקריות של נטילת התרופה כוללות חום, סחרחורת והזעה. יש לציין כי נטילת התרופה מנוגדת באופן מוחלט לילדים, נשים במהלך ההנקה, הריון.

כמו כן, אל תיקח את קלומיד אם ציינת את הופעתן של ניאופלזמות באזור המפשעה, כמו גם בבלוטת יותרת המוח, מאובחנים כסובלים מציסטה בשחלות, אנדומטריוזיס, תפקוד כלייתי וכבד לקוי, עם תפקוד היפו של בלוטת יותרת המוח, במקרה של אי סבילות פרטנית למרכיב אחד או יותר של התרופה וכו'.

בקטע גלולות קלומיד ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של אנטי אסטרוגנים.

משלוח קלומיד לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות