,

ציוד 50 אמפולות 200 מ ג

$203.00

ציוד משפטי איכותי 300 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: בולדנון לא מצילנת

מינון וכמות: 50 אמפולות 200 מ ג / מיליליטר

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה שיווי משקל 300 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

הוא סטרואיד אנבוליים מודרני עם מספר רב של יתרונות. תרופה זו מבוססת על שני מרכיבים – החומר הפעיל בולדנון ואסטר השמן הלא-סילנאט, שיכולתו מרחיבה את תחילת פעילות הסטרואיד ואת מחצית חייו, מה שבתורו הופך את האנאבולי הזה למעשי יותר לשימוש מאשר האנלוגי שלו ננדרולון דקנואט. שיווי משקל, שם נפוץ לבולדנון אנדצילנאט, יש צורה מולקולרית שמקורה בטסטוסטרון, השומר על התכונות האנאבוליות של החומר הפעיל אך עם רמות נמוכות יותר של פעילות אנדרוגנית. בולדנון אנדסילנאט הוא בעיקר מוצר וטרינרי והוא עדיין בשימוש פעיל בפועל וטרינרי כדי לשפר את התיאבון של הבקר ולבנות מסת שריר. בפיתוח גוף, בולדנון צבר פופולריות לא מזמן, אך בזמן קצר יחסית זה הוא הפך לסטרואיד בסיסי בתקופה של השגת מסת שריר וכוח. 

אפקט שיווי משקל ופעולה

בשל הקשר הכפול בין אטומי הפחמן הראשון והשני, לבולדנון יש פעילות אסטרוגנית נמוכה, בעוד שיש לו השפעה אנבולית חזקה. המשמעות היא שבזמן נטילת בולדנון, מסת שריר" נקייה ויבשה " ללא מים ושומן עולה במהירות, השרירים צומחים בצורה חלקה ובהדרגה, בעוד שנוקשות השרירים וההגדרה גוברים. בנוסף, אינדיקטורים כוח מוגברת באופן משמעותי. בולדנון גם מגביר את הצפיפות והמוצקות של השרירים תוך הגברת התיאבון באופן משמעותי. בולדנון מעלה באופן פעיל את רמת כדוריות הדם האדומות בדם, מה שמשפר את אספקת החמצן לרקמת השריר, גורם זה יוצר סביבה טובה יותר לצמיחת שרירים. 

שיטת הניהול והמינון של בולדנון

למתחילים, המינון הסטנדרטי של בולדנון אנדסילנט על ידי תרופות ב.מ. הוא 400-600 מג בשבוע, דומה מאוד למינון הרגיל של טסטוסטרון. ספורטאים עם ניסיון ממוצע בשימוש באס יכולים להשיג תוצאות מקסימליות במינון של 600-800 מג ללא חשש מתופעות לוואי. מינונים נמוכים לרוב אינם יעילים מספיק, אך ראוי לציין כי מינונים גבוהים יותר לא יובילו לתוצאות טובות יותר.

מחזור בולדנון יכול להימשך בבטחה 12-14 שבועות, לסטרואיד יש פעולה איטית למדי, וניתן לראות תוצאה מוחשית רק למשך 2-3 שבועות. יש לתת בולדנון פעמיים בשבוע, במרווחי זמן קבועים. לדוגמא, ניתן לחלק מנה שבועית כוללת של 600 מג באופן הבא – 300 מג ביום שני ו -300 מג ביום חמישי.

המחזור הטוב ביותר של שיווי משקל הוא בשילוב עם סטרואידים אנבוליים אחרים. בולדנון אנדסילנאט יכול להיות תוספת נהדרת לכל מחזור סטרואידים, זה עובד היטב גם בתפיחה וגם בייבוש! שילוב מצוין הוא בולדנון עם טורינבול או טסטוסטרון פרופיונאט. שילוב זה יכול להוסיף 10 קילוגרם של מסת שריר רזה ולהגדיל את כוח וסיבולת על ידי 15-20%.

תופעות לוואי

בפרט, ההשפעה השלילית של שיווי המשקל מתבטאת בצורה גרועה וכמעט לא מורגשת. המבנה של בולדנון אינו מאפשר להמיר אותו לאסטרוגן, אך במינונים לא סטנדרטיים, עדיין קיים סיכון לארומטיזציה. גינקומסטיה יכולה להופיע רק במינונים גבוהים אצל אנשים רגישים לאסטרוגן. אם אתה מתכוון להעריך יתר על המידה את המינונים המומלצים, עליך לקנות טמוקסיפן או קלומיד. נטילת תרופות אלה במהלך המחזור לא רק להגן עליך מפני תופעות לוואי שונות, אלא גם לעזור לך לשמור על קילוגרמים שנצברו לאחר המחזור.

תופעות הלוואי העיקריות של נטילת שיווי משקל הן: עור שמן, אקנה ואגרסיביות מוגברת.

התגובות בצד לעיל הן תוצאה של פעילות אנדרוגנית והוא יכול לבוא לידי ביטוי בהתאם למאפיינים האישיים של הגוף שלך. בסוף המחזור, תופעות לוואי מוחקות לחלוטין.

בסעיף הזרקת שיווי משקל אתה יכול לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח שיווי משקל לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

עגלת קניות