,

ציוד 200 מ ג

$55.00

ציוד משפטי איכותי 200 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: בולדנון לא מצילנת

מינון וכמות: 10 אמפולות 200 מ ג / מיליליטר

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה שיווי משקל 200 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

בולדסקוט הוא השם המסחרי של הסטרואידים האנבוליים בולדנון אנדסילנאט. לחומר פעילות אנבולית חזקה ואנדרוגנית בינונית. מידע על ההשפעות של בולדנון הופיע לראשונה בשנת 1949. למרות שבתחילה נעשה שימוש בתרופה ברפואה וטרינרית, כיום היא נמצאת בשימוש נרחב בפיתוח גוף, הרמת כוח וספורט כוח אחר לבניית שרירים ופיתוח כוח. החומר נחשב סטרואידים אנבוליים אמין מאוד ובטוח. 

פעולה ומאפיינים של בולדנון

בולדנון עובד ברציפות אך לאט, ובונה בהדרגה מסת שריר וכוח. בשל רמת החזקת המים הנמוכה (בניגוד למתאן), השרירים איכותיים יותר, רזים וחזקים, בעוד שהרווח נשמר לאורך זמן. אנדסילנאט הוא אסתר מסיס בשומן המאפשר לחומר הפעיל לפעול לתקופה ארוכה בהרבה. כאשר משתמשים בו בחוכמה, התרכובת אינה ארומטית והסבירות לגינקומסטיה נמוכה מאוד. כמו א. א. ס אחרים, מחזור של בולדנון מגביר את סינתזת החלבון ואת הצטברות החנקן ברקמת השריר. הוא גם מסוגל להגדיל את מספר כדוריות הדם האדומות, מה שמשפר את אספקת החמצן לסיבי השריר. זה מגביר באופן פעיל תיאבון, אשר באה לידי ביטוי חיובי בשיעור של עלייה במשקל שלילי במהלך תקופת הייבוש.

השימוש בבולדנון אינו מוביל לעלייה מהירה במשקל תוך זמן קצר. בהתאם למינון, תזונה והכשרה, ההשפעה עשויה להשתנות. בעת שימוש בתרופה על דיאטה דלת פחמימות, אתה יכול לצפות לעלייה קטנה של שריר באיכות גבוהה, על 5 קילוגרם בעוד כמה שבועות, אבל הרווח יהיה יבש, בולטות, ועם כלי דם טוב. אם המטרה העיקרית שלך היא להשיג הרבה מסה, אתה צריך להגדיל מעט את המינונים ולהקים דיאטה גבוהה פחמימות. במקרה זה, אתה יכול להרוויח עד 7-9קילוגרם מהמשקל הכולל במחזור של 5 שבועות. 

קבלה ומינון

לשיווי משקל מחצית חיים של 15 יום. זהו חומר פעיל ארוך וניתן לתת אותו לאורך תקופה ארוכה יותר. ספורטאים שעומדים לעבור בדיקת סימום צריכים להיות מודעים לכך שבולדנון אנדסילנט מוסר מהדם 6 חודשים לאחר ההזרקה האחרונה.

בולדנון יכול להילקח על ידי ספורטאים מתחילים ומתקדמים יותר. המינון האופטימלי נע בין 400 ל 600 מ ג בשבוע. ניתן לחלק את המינון השבועי ל 2-3 זריקות. ספורטאים מנוסים שכבר סיימו מחזורים רבים של א.א. ס. ועליהם מינונים קטנים יותר כבר לא עובדים, יכולים להביא מינונים של עד 600-800 מג לשבוע ללא הסבירות לתגובות שליליות.

באופן כללי, שיווי משקל אינו משמש במחזור סולו, לקבלת תוצאות מפותחות יותר במסת שריר, מומלץ להשתמש בשילוב עם אסטרים שונים של טסטוסטרון ו/או אנדרול. במחזור ייבוש, הבחירה הטובה ביותר תהיה שילוב עם מאסטרון, ווינסטרול או אוקסנדרולון.

עגלת קניות