,

פרימובולן 100 מ ג

$65.00

פרימובולן 100 מג איכותי משפטי למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: מתנולון אננתט

מינון וכמות: 5 אמפולות (100 מ ג / מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו פרימובולן 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אלפבולין תלוי בחומר הדינמי היחיד הנקרא מתנולון אננתט. זה נתפס כסטרואיד בטוח ללא ספק בהשוואה לסטרואידים אחרים. מרימי משקולות ומתחרות יכולות להשתמש במתנולון אננתט לבניית מחזורים. השפעת הסטרואידים היא יותר אנבוליים מאשר אנדרוגנית כך תגלו את ההזדמנות לגרוס את השרירים שלך ולאבד שומן באותו הזמן. כמו כן, רקמת השריר שנצברה במחזור מתנולון אננתט היא שם כדי להישאר.

מאפיינים ואפקטים

  1. יעילות אנבולית. זוהי אפשרות מצוינת עבור אלה שרוצים בקלות ובמהירות להרוויח כמה קילוגרמים של מסת שריר.
  2. הנכס "2 ב 1". מתנולון אננתט מתאים גם לייבוש. התוצאה היא שילוב של פעולות: עלייה במסת השריר, רשומות ביצועים חדשות והגדרה מפתה.
  3. אבטחה. פרימובולן כמעט אינו גורם להפרעות הורמונליות ואינו דורש התאוששות ארוכה.
  4. פעילות אנדרוגנית נמוכה. בחיי הספורט זה לא מועיל, אבל יש די והותר הפתעות לא רצויות. רוב תופעות הלוואי, ככלל, קשורות לתכונות אנדרוגן. זוהי התקרחות, וצמיחת שיער מופרזת בכל הגוף, הפרה של מצב העור ותוקפנות הגובלת בזעם. על ידי בחירת פרימובולן לקורס, תבטיח נגד זה. זה הופך אותו לנגיש לגברים ולנשים כאחד.
  5. השפעה ארוכת טווח. מה שמורגש באותה מידה גם מיד לאחר נטילתו, וגם לאחר מספר ימים. לכן, אין צורך להזריק אותו לעתים קרובות; רק פעם בשבוע.
  6. אין ארומטיזציה. מתנולון אננתט אינו מגיב לארומטאז בשום צורה שהיא. לפיכך, נטילת התרופה אינה גורמת לעלייה בריכוז האסטרוגן ותופעות לוואי קשורות.
  7. בלי שוחד. תוצאות השימוש בפרימובולן אינן גרועות יותר מאלו של סטרואידים כבדים, אך סטרואידים אלה נבדלים על ידי בעיטות ניכרות, שאין למתנולון אננתט.

שים לב! כאשר אנו מדברים על פעולה ממושכת, אנו מתכוונים רק לצורה הניתנת להזרקה, ולא לצורה שבעל פה. הגלולות עובדות רק 4-6 שעות.

מדריך מינון נכון

מתן פרימובולן ומינון משתנים בהתאם למטרות. מתנולון אננתט מתאים יותר לספורטאים מתחילים ובינוניים.

ספורטאים מתחילים יכולים להתחיל עם 200 מג לשבוע. ספורטאים מנוסים יותר עשויים לקחת 300-500 מג לשבוע. ספורטאים שכבר סיימו מספר קורסים בסטרואידים יכולים להגדיל את המינונים שלהם עד 800 מג בשבוע, אך עליכם להימנע ממינונים כה גבוהים. למרות המינון, אורך המחזור לא יעלה על 12 שבועות.

המינון לנשים הוא 50-100 מג לשבוע ללא התסמינים הקשורים לוויריליזציה. פרימובולן משמש פחות נשים בגלל הקושי בשליטה על ההורמון בפלסמת הדם. אורכי מחזור לנקבות צריכים לרוץ בין 4 ל -6 שבועות.

ניתן לתת את המינון השבועי של פרימובולן בטייק אחד, או לחלק אותו לשתי מנות, למשל בימי שני וחמישי.

תופעות לוואי של נטילת פרימובולן

מתנולון אננתט אינו ייחודי ביחס לסטרואידים אנבוליים אחרים ביחס לאינדיקציות. ישנן כמה תופעות לוואי רגילות ומנוסות ביותר של פרימובולן שהן הבאות:

  • אקנה
  • התקרחות גברית
  • צמיחת שיער גוף

אלה תופעות לוואי עדינות שיכולות להופיע לאחר סיום מינון הסטרואידים או ערבובו עם פינסטריד. כמה אינדיקציות חריגות ופנומנליות כוללות:

  • כבד רעיל
  • ויריליזציה אצל נקבות
  • עור שמנוני

ללא קשר לכך שתרופה זו היא אחת הבטוחות ביותר בקרב סטרואידים הניתנים להזרקה, עליך ליטול טיפול לאחר מחזור לאחר השימוש בו.

בסעיף הזרקת פרימובולן ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח פרימובולן לארצות הברית מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ נוסף.

עגלת קניות