,

סילדנאפיל 4 כדורים 160 מ ג

$12.00

משפטי באיכות גבוהה סילדנאפיל 4 כדורים 160 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: סילדנאפיל ציטראט ודפוקסטין

מינון וכמות: 4 כדורים 160 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה סילדנאפיל 4 כדורים 160 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

כוח סופר עמ ' הוא תרופה אוראלית משולבת המכילה סילדנאפיל ציטראט ודפוקסטין. עם שילוב זה של חומרים, התרופה מסוגלת לטפל הן בבעיות זיקפה והן בבעיות שפיכה מוקדמת אצל גברים. חברת התרופות סאנרייז תרופות מייצרת תרופה זו בטבליות 160 מג (100 מג סילדנאפיל ו -60 מג דפוקסטין) לצריכה דרך הפה.

השפעות התרופה

סילדנאפיל הוא מרחיב כלי דם וסוג של תרופה הנקראת מעכב פוספודיאסטרז, מה שאומר שהוא מרחיב את כלי הדם ומרגיע שרירים חלקים על מנת לשפר את זרימת הדם לאזורים מסוימים בגוף החסרים. אחד האזורים הללו הוא אזור איברי המין, כך שהתרופה תאפשר זרימת דם רבה יותר לאיבר המין הגורמת לזקפה בריאה.

החומר הנוסף בתרופה, דפוקסטין, שייך לקבוצת תרופות הנקראות מעכבי ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיביים. המשמעות היא שהתרופה מעכבת את טרנספורטר הסרוטונין, מה שמגביר את פעולת הסרוטונין וכתוצאה מכך דוחה את השפיכה.

לכן, כל עוד יש עוררות מינית מעורב, כאשר חומרים אלה משמשים יחד, את היכולת לקבל זקפה, כמו גם את איכות הזיקפה ישתפר ואת משך הפעילות המינית יוגדל.

איך לקחת כוח סופר עמ

כוח סופר עמ ' מיועד לטיפול בבעיות זיקפה ושפיכה מוקדמת, שתיים מהבעיות המיניות הנפוצות ביותר בקרב גברים. תנאים כאלה שכיחים יותר לגברים בגילאי 18 ומעלה. התרופה מבצעת ביעילות החל מ 30 דקות עד שעה לאחר צריכת הטבליה ואת האפקטיביות תימשך 4 עד 6 שעות לאחר מכן. יש ליטול את התרופה בשלמותה ועם מים, במינון של 1 טבליה (160 מג) לכל 24 שעות. אנא זכור כי ההשפעות לא יעבדו אם אתה לא מגורה מינית.

תגובות שליליות

תופעות הלוואי השכיחות ביותר משימוש בתרופה זו הן כאבי ראש, גלי חום, ראייה מטושטשת, מחניק או נזלת, בחילה או סחרחורת. שתייה מרובה של מים בעת נטילת תרופה זו תסייע במניעת תופעות לוואי הנובעות מהתייבשות.

בסעיף גלולות סילדנאפיל ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

משלוח כוח העל לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות